Foto Mix 09/2019

A teraz zapraszam na skrót wrześniowych kadrów. Nastała piękna, kolorowa klimatyczna jesień i nie mogę się oprzeć, aby ja uwiecznić. To był cudny miesiąc, ale nie obyło się bez szkód. Jedną z nich, o której mogę napisać jest ponowny problem z aparatem. Zepsuta migawka spowodowała brak możliwości wykonania zdjęć i zostałam bez narzędzia do pracy. Jestem załamana, bo jak pamiętacie w tamtym roku przed świętami był także problem popsutego aparatu, ale innej funkcji. Jak się sypie to wszystko na raz. Ale co będę was zanudzać, każdy ma swoje problemy, a moje nie kończa się niestety na tym aparacie. A z tych przyjemnych rzeczy to zapraszam do obejrzenia mojego września:)
 Po więcej i na bieżąco zapraszam na mój profil instagram.com/zakreconyswiatwery

Komentarze

  1. Śledzę Cię na bieżąco na IG. Masz ładny profil

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze jest co oglądać, jak zawsze jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wspaniałe zdjęcia, zawsze podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia, lubię przeglądać Twojego IG ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i spójny feed. Bardzo wiosennie u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne, aparatu szkoda. Da się naprawić chyba? W każdym razie trzymam mocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo poukładany insta ja nie mam takiej możliwości ze względu na makijaże w różnej tonacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, otulający mix! Czuć z niego jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, fajnie przedstawiają jesień. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pieknie i klimatycznie kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele fajnych inspiracji, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zestawienia zdjęć. Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje zdjecia. Są zawsze perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty