Sukienki z FemmeLuxefinery


Z niecierpliwością oczekiwałam kolejnego zamówienia z femmeluxefinery.co.uk
Uwielbiam ten sklep z odzieżą za świetne ubrania w świetnej jakości.
Teraz spójrzcie co wpadło do mojego wirtualnego koszyka.

Czarna sukienka z górą przeźroczystą. Bardzo wygodna sukienka, która posiada dodatkowo wiązanie na nogach. Mam coś podobnego, jednak teraz skusiła mnie ta siateczka. Wspaniała. W dodatku tak dobrze leży i lekko się ją nosi.
Sukienka panterka, totalnie prześwitująca. Pod spód założyłam cielistą halkę i wyszło świetnie. W opcji zakupu tego nie ma. Uwielbiam wzór panterki, cieszę się, że nadal jest na topie.
Sweter oversize, z rozcięciami po bokach. Świetny ciepły sweterek w cudownym pastelowym kolorze, idealnym na wiosnę. Wygodny, można się w nim schować.
Pastelowa sukienka z bufkami. Jest trochę taka sweterkowa, ale w żadnym wypadku to nie tego typu materiał. Świetnie przylega i podkreśla kobiece kształt. Przypadła mi do gustu.
Biała bluzka. Materiał bardzo przytulny. Taka bluzka basic, do wszystkiego, nawet latem do szortów.





Jak się Wam podoba moje zamówienie?
Jest coś, co szczególnie wpadło wam w oko?

Komentarze

  1. Podoba mi się ta pastelowa sukienka, ale za bufkami niestety nie przepadam. Bez nich byłaby idealna! Zwykła, biała koszulka- zawsze spoko :-))
    Mega podoba mi się również kolor tego swetra- na Tobie wygląda cudnie:)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no, no - fajne te kiecki sobie wybrałaś ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka nie w moim stylu, chodź Tobie w niej ładnie. Podobają mi się za to te sweterkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter najlepszy! :) Jestem ciekawa jakbym w nim wyglądała :)

    Miłego wieczoru :)
    Moncia :

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo seksownie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam również ten zielony sweterek i jestem w nim zakochana :) Sukienki wybrałaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja dla mnie jest rewelacyjna, pasuje do Ciebie. Jeśli chodzi o sukienki to pastelowa z bufkami jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Panterka jak najbardziej dla mnie - tak samo jak ta zielona sweterkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek bardzo mi się podoba, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobal mi sie ten sweterek oversize, piekny i bardzo w wiosennym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza sukienka jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega we wszystkim wyglądasz. Sprawdzę co mają ciekawego. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. już dawno od niech nic nie zamawiałam, ale to przez to, że unikają kontaktu - mają opłacić mi fv zaległą z marca! :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty