Sukienki Femmeluxefinery


Czas przedstawić Wam kolejne zamówienie jakie zrobiłam na stronie femmeluxefinery.co.uk kolejny raz skusiłam się na piękne sukienki. I faktycznie był to strzał w 1O-tkę! Powiem Wam, ze są jeszcze lepsze niż ostatnio. Całe szczęście nosze standardowy rozmiar 36 i wybierając sukienki o numerze 8 pasują idealnie!

Cielista sukienka z wiązaniem
Piękna czerwona sukienka na jedno ramię. Z sensualnym rozporkiem.  Zaskoczyła mnie świetna jakość materiału.
Czarna elegancka sukienka z długimi rękawami
Czarna sukienka z wiązaniem u dołu

Jeśli chodzi o transport to czeka się tydzień, więc nie jest to jakiś długi czas oczekiwania na przesyłkę.

Wszystkie sukienki są mega kobiece. Cudownie się prezentują.

Jak się Wam podobają? Zamawiałyście już z tej strony?

Komentarze

  1. Wszystkie bardzo mi sie podobaja choc bezowa skradla moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie w nich wyglądasz. Do mnie wczoraj przyszła paczka od nich :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwie czarne prezentują sie naprawdę fajnie. Masz świetną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są te sukienki, widać że dobrze się w nich czujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten sklep, ale niestety rozmiarówki są trochę zaniżone - przynajmniej w rozmiarach większych - wg tabeli już L powinny być na mnie dobre a przyjechały takie malutkie sukienki, że oczy postawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cielista najbardziej wpada w mój gust. Ale najlepiej moim zdaniem Ci w czerwonej!
    Wpadnij do mnie - FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  7. w czerwieni zawsze wyglądasz obłędnie, to Twój kolor, czarne rajstopy super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona na jedno ramie, jak dla mnie to hit

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwona i czarna sukienka podobają mi się najbardziej. Świetnie w nich wyglądasz 😊😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta czerwona jest śliczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty