Drewniane i szklane dodatki do domu w formie prezentu


Urodziny, imieniny, a może rocznica ślubu? Tak, znamy to! każdy pretekst jest dobry, aby zrobić komuś prezent i to w postaci fantastycznej niespodzianki z codziennymi i wyjątkowymi (spersonalizowanymi) podarunkami.
Myślę, że z takich prezentów ucieszy się każdy. A szczególnie Panie domu, które cenią sobie praktycznie upominki.
Deska do sera z akcesoriami. 
Świetny grawer, deska odkręca się, a w niej zawarte są gadżety do sera i wielofunkcyjne urządzenie do otwierania piwa, wina. Małe, poręczne opakowanie i tak gustownie stworzone.
Jest to metalowy chlebak, mieści cały klasyczny chleb. Pokrywa jest drewniana z grawerem, może posłużyć za deskę.
szklany słoik posiada w środku 31 karteczek z o tematyce „Nie mogę bez Ciebie żyć„ Możemy sobie sami spersonalizować karteczki, a także wstążkę i kolor piórek.
Tego typu słoiki przydają się wszędzie, są idealnym pomysłem na prezent w każdej dziedzinie uroczystości i okazji.
Jaka by to nie była okazja takie prezenty bardzo cieszą. Dodatkowo, a nawet wyjątkowo są świetnymi elementami dekoracyjnymi w każdym domu. Bo co jak co, ale drewniane i szklane dodatki najlepiej się sprawdzają w tej kwestii. Jak dla mnie są to pewniaki.

Kwestia przesyłki i transportu na wysokim poziomie. Szybka realizacja, bezpiecznie zapakowane. Żadnych ubytków!

Jeśli nie macie pomysłu na prezent, to zdecydowanie warto odwiedzić mygiftdna.pl

Komentarze

  1. Bardzo fajne gadżety. Słoik by się przydał na pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom to takie meijsce że kolejne rzeczy mogą sie przydać. Fajne, ładne i praktyczne prezenty są mile widziane. Grawer dodaje wyjątkowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycja, a taki słój i mnie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten chlebak mnie oczarował - wygląda przepięknie :) To idealny prezent dla każdej kobiety w każdym wieku.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten zestaw do podawania serów, jest super, zawsze robi wrażenie, uwielbiam ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej podoba mi się słój życzeń. Świetna sprawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne gadzety bardzo mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. takie preznety z pewnością sie spodobają nie jednej osobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten sklep i spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty