Nova Clear, Linia do skóry tłustej, mieszanej i trądzikowej Acne


Pielęgnacjaskóry tłustej, mieszanej i trądzikowej nie jest wcale taka prosta jak się wydaje. Oprócz doskonałego oczyszczenia i osiągnięciu matu trzeba pamiętać także o nawilżeniu. Ale jak tu przekonać o tym męską część.
Mimo, iż trądzik to nie mój temat, nie borykam się z tego typu problemem to czasem poszczególne niedoskonałości wyskoczą, ale wtedy poratuję się syna kosmetykami z linii Acne, Nova Clear. To właśnie z uwagi na jego dorastanie z chęcią przekonaliśmy się, że warto stosować tego typu kosmetyki. Nawet mąż lubi czasem coś pożyczyć. Ale do rzeczy, co zachęca do stosowania.
Zdecydowanie zacznę od szaty graficznej. Minimalistyczny design i prostota.
Przyjemny, świeży i orzeźwiający zapach kosmetyków. Lekka konsystencja i skuteczne działanie.
Linia została wzbogacona o kompleks Oil Control, który zawiera składniki bogate w kwasy fenolowe (silne substancje kontrolujące proces przetłuszczania skóry).
W serii znajduje się sporo dermokosmetyków do twarzy, a najbardziej warte uwagi to: pianka, żel oraz preparat punktowy.

Oczyszczająca pianka do twarzy z wygodną szczoteczką. 
Silikonowa szczoteczka przyjemnie masuje skórę. Pianka jest lekka i puszysta. Z łatwością pomaga usunąć codzienne zanieczyszczenia, ale także i nadmiar sebum, pozostałości po makijażu. Pachnie świeżo, orzeźwiająco.
Pianka świetnie oczyszcza skórę, działa przeciwbakteryjnie, łagodzi podrażnienia i poprawia nawilżenie.

Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych.
Malutka tubka, stojąca na głowie mieści 10ml żelowego kosmetyku, który złuszcza martwy naskórek. Jego konsystencja jest przeźroczysta na skórze i dzięki temu nie zostawia białych plam. Świetnie go niedoskonałości, nie wysusza skóry.

Oczyszczający żel do mycia twarzy.
Wygodne opakowanie z pompką. Świeży zapach jak pozostałych kosmetyków z linii.
Konsystencja żelowa, gęsta, dobrze się pieni.
Żel doskonale oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i pozostałości po makijażu, odblokowuje pory, usuwa nadmiar sebum. Bez żelu do mycia twarzy nie wyobrażam sobie życia, więc musi być. Po jego użyciu warto zastosować krem z linii.

Bibułki matujące do twarzy
Likwidują nadmiar sebum, pozbywają się błyszczenia skóry, nie powodują strat w makijażu. Skóra staje się matowa, a także wygląda świeżo.
W opakowaniu mieści się 50 sztuk.

Matująca maska do twarzy
hamuje wydzielanie sebum, ściąga rozszerzone pory. Działa kojąco i matująco. Skóra jest dobrze oczyszczona i zmatowiona.

Oczyszczający tonik do twarzy
Tonik przywraca skórze równowagę, działa przeciwzapalnie, łagodzi i lekko nawilża. Skóra staje się świeża i zmatowiona.

Matujący krem do twarzy
posiada delikatną lekką konsystencję, która szybko się wchłania, nie powoduje żadnych reakcji na skórze. Nie posiada zapachu. 
Krem dobrze matuje, ma lekkie działanie złuszczające, odblokowuje pory.

Nova Clear posiada różne linie do każdego typu skóry, więc każdy coś dla siebie znajdzie. Seria Acne zdecydowanie pomaga zapanować nad wybrykami tłustej cery, uspokaja ją, łagodzi i przywraca jej spokój, a także doskonale oczyszcza bez  mocnego wysuszenia, a zastępuje go matem. Warta wypróbowania! 

Komentarze

  1. Przeciwbakteryjne właściwości mam wrażenie że aktualnie teraz są wyjątkowo cenione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej marki mam całkowite zaufanie i w ciemno mogę zamawiać ich kosmetyki. Tej serii nie znam. ale ma przeznaczenie do mojej cery więc chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera jest sucha i wrażliwa, więc ta seria totalnie do niej nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny raz widzę świetną serię, którą bardzo chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. problemy ze skórą u mnie nie są duże jednak warto mieć w zanadrzu taki zestaw aby utrzymać twarz w dobrej kondycji

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria kosmetyków idealna dla mnie, też ją mam i się polubiliśmy 😊 szczególnie żel do mycia twarzy przypadł mi do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam kiedyś krem do mojego typu cery, marka godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Może u mnie by się sprawdziła ta seria - muszę kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się ta seria kosmetyków u ciebie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa seria polece ja mojej nastoletniej chrzesnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy nie miałam jeszce niczego :) Chętnie wypróbowałabym piankę do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tej linii ale też niezbyt mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty