HelloSkin, Jumiso, Uśmiechnij się! Maski w płachcie


W ofercie Rossmann od marca pojawiły się kolejne ciekawe nowości, a jedną z nich są koreańskie maseczki w płachcie Jumiso.
Po koreańsku Jumiso oznacza „Uśmiechnij się!” Muszę jednak zauważyć, że buzia sama się uśmiecha na widok tych opakowań. Przyjemnie się na nie patrzy i zachęcają, aby wrzucić do koszyka, a później spróbować je na sobie w domu. Marka dąży do tego, aby stać się najmodniejszą marką K-beauty i myślę, że dobrze im to wychodzi. Design jest przeuroczy i ciekawy. A ja mam słabość do ładnych opakowań.
Maseczki są doskonale nasączone, wręcz ociekają. Ale tuż po nałożeniu skóra cudownie wpija wszystko. Maseczki są wykonane z lekkiego, cienkiego materiału (100% najdelikatniejsza bawełniana przędza), który doskonale przylega do twarzy. Dużą zaletą jest jest ciekawostka na temat 10 krotnego posiadania esencji niż tradycyjne maski w płachcie.

HelloSkin Jumiso, Whoa Whoa Smoothing - Łagodząca maska w płachcie.
Idealna na stres i zmiany hormonalne, które wywołane są czynnikami zewnętrznymi. Maska koi podrażnioną skórę, przynosi komfort ukojenie w formie nawilżenia. Doskonała do cery wrażliwej i podrażnionej, a także zaczerwienionej i podatnej na zmiany warunków atmosferycznych.
Rewitalizuje skórę, łagodzi, a także pomaga przewrócić jej spokój i harmonię.
Zawiera miód manuka, olej z wiesiołka, beta glukan, kompleks ceramidów.

HelloSkin, Jumiso, Water Splash Sheet Mask - Nawilżająca maska w płachcie
Maska dla osób, które przebywają w suchych lub klimatyzowanych pomieszczeniach, a także nie wyobrażają sobie posiłków bez soli. Zauważają u siebie bardzo przesuszoną skórę. Polecana do skóry odwodnionej i zmęczonej.
Tutaj zostały wykorzystane bogactwa roślin morskich (alg i wodorostów), które potrafią doskonale nawilżyć skórę, a także zatrzymać na dłużej wilgoć.
Oprócz tego w składzie znajdziemy tutaj w masło shea, potrójny kwas hialuronowy i kompleks ceramidów.
Nawilżająca maseczka potrafi doskonale nawilżyć skórę, złagodzić podrażnienia, ukoić. Przywraca miękkość, gładkość i elastyczność, a także zwiększa jędrność.

HelloSkkin, Jumiso, Chewy Elasticity sheet Mask – Maska poprawiająca elastyczność skóry
Maska do każdego rodzaju cery, szczególnie zmęczonej, pozbawionej elastyczności i jędrności.
Zawiera olej jojoba, BL Fill Up (kompleks poprawiający elastyczność skóry), edenozyna, ceramidy. A ponadto wykorzystywane są tutaj błony skorupki jaj, które bogate są w kolagen mający dobroczynny wpływ na skórę ujędrniając ją.
Maska nawilża i odżywia skórę, widocznie poprawia jej elastyczność. Doskonale wygładza, napina.

HelloSkin, Jumiso, Rich-Nourishment – odżywiająca maska w płachcie.
Maska dla osób zabieganych, nie mających czasu, z napiętym harmonogramem. Do skóry zmęczonej, przemęczonej. Innowacyjność maski polega na wykorzystaniu ekstraktu z esencji 9-krotnego gotowanego czarnego żeńszenia.
Zawiera koreański kompleks orientalny, olej arganowy, Dual Fermented Components (kompleks rewitalizujący i odżywiający skórę) i kompleks ceramidów.
Maseczka doskonale odżywia, pomaga poprawić wilgotność skóry, uelastycznia, zapobiega odwodnieniu, wygładza i zwiększa jędrność.

HelloSkin, Jumiso, First skin Brightening – Rozjaśniająca maska w płachcie.
Ziemista, szara skóra, spowodowana brakiem snu, nieregularnym stylem życia , a nawet z przebarwieniami lub piegami spowodowanymi przez promienie słoneczne. Jeśli taka jest Twoja skóra wystarczy wypróbować rozjaśniającą maskę w płachcie która zawiera Witaminę A i E oraz ikrę łososiową. Skutecznie poprawia koloryt takiej skóry. Oprócz tego zawiera gigawhite (kompleks 7 ziół przyjaznych dla środowiska), redberry complex (ekstrakt 5 witaminowych składników z czerwonych owoców), niacinamid (Wit.B3) i kompleks ceramidów.
Maska lekko rozjaśnia skórę, poprawia jej koloryt. Skóa jest miękka i gładka, a także napięta i zdrowo wyglądająca.
Każda z maseczek Jumiso posiada istotne naturalne składniki aktywne, które odgrywają kluczową rolę w pielęgnacji skóry. Dzięki nim skóra staje się doskonale nawilżona, odżywiona, wygładzona i pełna elastyczności, młodego i zdrowego wyglądu.

Myślę, że warto wzbogacać swoją pielęgnację o stosowanie tego typu maseczek. Jestem bardzo zadowolona i czuję przyjemną różnicę w wyglądzie skóry. A to liczy się najbardziej.

Jestem ciekawa czy próbowaliście już maseczek Jumiso? Jeśli nie to zachęcam do wypróbowania, bo warto!

Cena jednej maski ok.12zł/26ml

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze okazji, ale lubię maseczki więc może się skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze poznać masek tej marki, ale mam nadzieję że się to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię maski w płachcie, tych jeszcze nie miałam, ale widziałam je w Rossmannie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam do nich dostepu, ale zachecilas mnie do nalozenia maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dbrze że maski są bogato nasączone, dzięki temu można uraczyć esencią i inne partie ciała - dłonie, ręce, dekolt....

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te maski i jestem w trakcie testów, niedługo będę również o nich pisała u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji ich poznać, ale bardzo lubię kiedy maseczki aż ociekają, a w płachcie są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. maski w płachcie to moi ulubieńcy, zawsze staram się długo trzymać je na twarzy. tych jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję poznać te maseczki jakiś czas temu. Trzeba przyznać, że szatę graficzną ma rewelacyjną

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć w najbliższym czasie nie wybieram się do Rossmanna to zapiszę sobie i przy najbliższej okazji kupię! Uwielbiam maseczki w płacie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jakby one u mnie się sprawdziły, bo już któryś raz czytam o nich własnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o nich czytam :) LUbię maski w płachcie, więc chętnie kupię w przyszłosci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za maskami w płachcie. Mam wrażenie że oprocz klejenia się nic nie robią.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty