Domowa galeria plakatów

Każde wnętrze jest bogatsze, gdy na ścianach pojawiają się obrazy  szczególnie, gdy mamy duże, puste ściany. Przekonałam się o tym nie raz. Bardzo podoba mi się styl Skandynawski i skandynawskie plakaty  są idealnym rozwiązaniem w nowoczesnym wnętrzu.
Tym razem podjęłam wyzwanie, aby stworzyć w męża biurze miły i spokojny zakątek wypoczynkowy. Mam nadzieję, że udało mi się to wykonać. Bo nie śmiało stwierdzam, że bardzo się nam podoba. Duża ściana nareszcie zyskała charakteru.
Jak zawsze w domowej galerii warto postawić na naturę. Jako, że mieszkamy w Bieszczadach las, góry i zwierzęta są naszymi codziennymi widokami i w żadnym wypadku się nam nie znudziły.
W typowo męskim biurze króluje to zgasła, zgniła zieleń. Ostatnio to bardzo modny kolor.
PosterStore ma szeroki wybór plakatów i ramek do zaoferowania w bardzo dobrej cenie. Produkty mają wysoką jakość. Inspirowane skandynawskim stylem i wyróżniają się klasą i elegancją.
Myślę, że każdy z nas w sklepie internetowym znajdzie coś dla siebie bez wychodzenia z domu, aby urozmaicić swoje wnętrze. Wraz z nadchodzącą wiosną warto zastosować zmiany, odświeżyć ściany poprzez założenie na niej plakatów.
Przesyłka jest bardzo szybka.
A jeszcze z takich ciekawostek napiszę Wam, że w każdy wtorek firma prezentuje kolekcję nowych plakatów pod zmieniającym się tematem.

Mam nadzieję, że i Wy lubicie zmiany z porą roku i myślicie o małych zmianach lub po prostu chcecie coś zmienić w swoich czterech kątach.
Bo mam dla Was kod rabatowy na hasło: wera30 -30% na plakaty, z wyłączeniem plakatów Selection. Kod ważny jest od 21 marca do 21 kwietnia!

Komentarze

  1. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest pięknie, uwielbiam plakaty, są wyjątkowe i zmieniają wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, ja mam taką "gołą" ścianę takie plakaty rewelacyjnie by się prezentowały. Te ze zwierzętami bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Plakaty śliczne, sama muszę pomyśleć o jakiejś galerii, zerknę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda taka ściana z plakatami - ja mam w domu tylko dwa, ale nie mam miejsca gdzie więcej powiesić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te plakaty :) Mi się własnie marzy taka mini galeria w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dekoracje w postaci plakatów. ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Skandynawski styl świetnie wpisuje sie w aktualne trendy. Kącik wypoczynkowy fajnie wygląda, napewno miło sie tam spędza czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainspirowałaś mnie! Też mam sentyment do krajów północnych- ale to m.in przez wikingów, którzy mnie ciekawią. Plakaty są cudowne.. dlatego zainspirowałaś mnie do zrobienia czegoś podobnego! W końcu mamy czas! <3
    Pozdrawiam!


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te plakaty. Genialnie wyglądają na ścianie. Cudowny klimat tworzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne wybrałaś te obrazy. ładnie się wkomponowały one u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty