Mineralne kosmetyki Lily Lolo, mineralny podkład, podkład w kremie, BB cream


Myślę, że do kosmetyków mineralnych nie trzeba nikogo namawiać i nikogo przekonywać. Znalazły one sporą ilość fanów. A jedną z najbardziej lubianych i polecanych marek jest Lily Lolo.
Podstawą stosowania kosmetyków mineralnych jest bardzo dobre, wręcz doskonale nawilżanie skóra. Dlatego warto zacząć od porządnej pielęgnacji swojej skóry. Gdy już ją dobrze przygotujemy wtedy aplikacja kosmetyków mineralnych przyjdzie nam z łatwością i nie zrazimy się do nich. Zresztą można wspomagać się także mgiełkami, hydrolantami, które nie tylko nawilżą skórę, ale także i przedłużą makijaż.
Markę Lily Lolo znam od dawna ubóstwiam ich róż do policzków, uwielbiam paletę do brwi, która nie przerysowuje, a naturalnie podkreśla moje walory.
Tym razem padło na podkład mineralny o odcieniu Blondie. Jest on jasny, w tonacji neutralnej. Posiada nawet filtr ochronny przeciwsłoneczny Spf15.
Dużą zaletą jest brak zapachu.
Kryje bardzo dobrze, i fajnie, że można budować krycie za pomocą aplikacji kolejnej warstwy.
Podkład lekko matuje skórę. Mi akurat to wystarcza. A jeśli ktoś ma z tym większy problem to myślę, że warto wykończyć makijaż pudrem Flawless Matte.

Podkład nie zapycha porów, nie obciąża skóry, wygląda na twarzy bardzo dobrze.
Skóra jest wygładzona i aksamitnie miękka oraz lekko rozświetlona. Podkład fajnie odbija światło, co pozwala oszukać trochę naszą niedoskonałą skórę jeśli mamy np. przebarwienia i zmarszczki.

W aplikacji podkładu mineralnego pomaga mi pędzel do podkładu Super kabuki.
Włosie pędzla jest bardzo miękkie i przyjemne. Używanie go do stosowania podkładu jest proste. Zapewnia mi gładką powierzchnię, wyrównuje niedoskonałości.
Łatwo się go myje.
Od pewnego czasu interesował mnie naturalny BB Cream. Posiadam odcień Fair, który jest odpowiedni do stosowania z podkładem Blondie. To tak w temacie jasnych odcieni. Ten wybór akurat pomogła mi pewna Pani ze sklepu i bardzo się cieszę, że tak dobrze się oba zgrały.
BB cream posiada bardzo lekką konsystencję, jego odcień faktycznie jest jasny i nie sprawia problemów, nie ciemnieje.
Jego krycie jest średnie ku słabemu. Bardziej skupia się na wyrównaniu kolorytu. Skóra dodatkowo zyskuje solidne nawilżenie i odżywienie. Fajnie go nakładać pod podkład jako bazę, który lepiej się prezentuje, ale także i dłużej utrzymuje na skórze.
Skóra wygląda bardzo dobrze, zdrowo i świeżo. Jest promienna i rozświetlona.

Skusiłam się także podkład w kremie. Jest to naturalny kremowy podkład w kompakcie. Tutaj posiadam odcień Cotton, który pasuje również do odcienia podkładu Blondie.
Cotton to najjaśniejszy odcień. Jest bardzo łatwy w nakładaniu, aplikacji. Można to robić pędzlem, gąbka, bądź palcami. Ta ostatnia wersja jest najbardziej pożądana, gdyż ciepło palców pozwala na lepszą aplikację. Podkład posiada kremową, lekką konsystencję, która nie zapycha skóry.
Podkład w kremie posiada średnie krycie, dobrze wyrównuje koloryt skóry. Nie wysusza jej.
Skóra jest miękka, gładka i wyrównana. Podkład długo utrzymuje się na skórze.
Podkład w kremie wzbogacony jest odżywczymi składnikami tj. olej jojoba i olej arganowy.
Podkład idealny do skóry suchej i normalnej.

Jestem ciekawa czy znacie mineralne kosmetyki Lily Lolo, a jeśli tak to czy macie swojego ulubieńca? Bo tak szczerze to wszystkie kosmetyki tej marki mogą się nimi stać, w moim przydatku są:)


Komentarze

  1. Słyszałam o nich ale nie miałam jeszcze tych mineralnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna jestem ogromną fanką tych kosmetyków i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię mineralne kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałam prawie cały asortemt marki Lily Lolo i bardzo lubię ich kosmetyki, są naprawdę dobre

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo dawno temu miałam kosmetyki LL i żałuję, że nie znam tych które pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu polibiłam tę markę, tych propozycji jednak jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka ich kosmetyków i bardzo polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ta markę i opakowania sa zawsze takie dopieszczone i miłe w użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty