ChillBox, Marzec 2020, czyli Lifestyle Box

Każdy lubi wypoczywać, a teraz jest na to okazja. Nie musimy nigdzie się spieszyć. Dlatego, aby ten relaks był jeszcze lepszy umilam sobie czas z Chillbox.
Jeżeli jeszcze nie znacie tego pudełka to koniecznie spójrzcie co zawiera marcowa edycja. Jeśli marzec to już myśli o wiośnie, o ogrodzie, o Ziemi. Chillbox zadbał, abyśmy zainteresowali się zielonością. Posadzenie własnych ziół. Akurat już niedługo zaczynam prace ogrodowe. Ale otrzymany szczypior w boxie zasieję, aby mieć już na parapecie:)
Lifestylowe pudełko pełne ciekawostek, ale są w nim nie tylko kosmetyki, ale i książki, przekąski i pomysłowe gadżety.
The Body Shop, Masło do ciała, truskawka, 69,90zł
Biały Jeleń, Żel do ciała Pietruszka i Karczoch, 14,99zł
Manefit, Maska w płachcie z wyciągiem z bylicy pospolitej, Oczyszczanie, 14,90zł
Buzzy, Doniczka magnetyczna z ziołem, 12,90zł
Rękawice do ogródka, 2,99zł
Lajkonik, Bajgle, 3,99zł
Książka, 34,90-49,90zł
Można wybrać sobie dodatkowy kosmetyk bądź książkę.
Taki wypoczynkowy box to także świetny pomysł na prezent dla koleżanki, siostry bądź mamy.
Wysyłka zaczyna się zawsze 10 dnia każdego miesiąca.
To mój pierwszy lifestylowy box wypoczynkowy, i myślę, że nie ostatni! Podoba mi się zamysł i jego zawartość. Co miesiąc coś ciekawego i zaskakującego. Warto sobie sprawić taką radość.

Jak się Wam podoba pudełko do wypoczynku?
chillbox.pl

Komentarze

  1. świetny zestaw, bardzo wiosenny. aż zachciało mi się takiego pudełka, plus za smakołyk

    OdpowiedzUsuń
  2. A truskawkowe masło jest pełnowymiarowe czy to miniatura?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba się bardzo cała zawartość i ta różnorodność

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem spoko zawartość, przyznam że ciekawią mnie te masełka z TBS które są tak lubiane. Smakołyk fajnie że jest, ja wolałabym coś słodkiego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy box, dodatki jak zawsze są na plus :) po rękawiczkach widać, że już wiosna, czas do ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, wydaje mi się że ChillBox trochę się pogorszył. Kiedyś byłam zachwycona oglądając jego zawartość, teraz już nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i te milusie rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zawartość, każdy znajdzie coś dla siebie 😊 podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupuję już te pudełko bardzo długo i je uwielbiam! Gadżety, przekąski i kosmetyki są niecodzienne. Za to uwielbiam ChillBox <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie niestety tym razem wydaje sie takie srednie to pudelko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę u ciebie fajową zawartośc boxa kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pudełeczko. Zawartośc Chillboxa zawsze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa zawartość pudełka ;)
    Miałam kiedyś to masło TBS.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty