Basic Lab, Płyn micelarny i żel oczyszczający do skóry suchej i wrażliwej.

Kosmetyki Basic Lab spodobały mi się na tyle, że z chęcią spróbowałam kolejnych nowości z oferty. A tym razem do demakijażu twarzy. Płyn micelarny i żel oczyszczający do skóry suchej i wrażliwej. Do wyboru są jeszcze dwie wersje: do naczynkowej i wrażliwej oraz tłustej i wrażliwej. basiclab.pl/gama-micellis
Płyn do demakijażu dostajemy w ogromnej butli 500ml z pompką. 
Posiada przeźroczystą, konsystencję w formie płynu. Jest łagodny dla skóry, nie podrażnia jej, nie uczula, ani nie wysusza.
Nie posiada zapachu. 
 
Płyn micelarny skutecznie oczyszcza skórę z makijażu, jak i zanieczyszczeń dnia codziennego. Nadaje się do całej twarzy, w tym oczu. Nie podrażnia oczu, nie powoduje łzawienia. Nie narusza ochronnej bariery skóry.
Skóra jest świetnie oczyszczona, miękka, gładka, elastyczna i przygotowana do dalszych etapów w pielęgnacji. Fajnie, że nie czuć ściągnięcia skóry.

Żel oczyszczający dostajemy w opakowaniu 300ml również z pompką.
Konsystencja żelowa, nie pieni się. Niby nie posiada zapachu, jednak można wyczuć taki charakterystyczny zapach dla kosmetyków typu apteczne, emolienty bez zapachu.
Żel oczyszczający dobrze doczyszcza skórę po demakijażu. Skutecznie usuwa zanieczyszczenia. Łatwo sobie radzi z nimi. Dając satysfakcję z przyjemnej świeżości skóry, bo nie wysusza jej i nie powoduje nie przyjemnego ściągnięcia.
Co tu dużo pisać o żelu sprawdza się w oczyszczeniu i tyle.
Płyn micelarny i żel oczyszczający są to dwa niezbędne dla mnie kosmetyki w kwestii oczyszczania twarzy w ciągu dnia. I to każdego. Bez względu czy mam makijaż czy też nie wspomagają moją pielęgnację. Przede wszystkim dają uczucie komfortu czystości skóry. Nie ma jak odświeżenie i doprowadzenie jej przed nocą do takiego stanu. Zdecydowanie lepiej to wpływa na jej kondycję.

Oba można dostać w cenie ok.40zł. Są bardzo wydajne. 
 

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy ale już same opakowania zachęcają aby je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam nic z tej firmy ale te kosmetyki mnie bardzo zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne opakowania, super prezentowałyby się w mojej łazience, świetnie, że są skuteczne, chciałabym je bliżej poznać na sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mnie zaciekawiłaś do ich wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ale chętnie bym zmieniła ten fakt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę szkoda, że te produkty nie pachną, ale ważne że działają jak powinny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten duet kosmetyków byłby dla mnie idealny. W moim przypadku ciężko jest znaleźć kosmetyk, który dobrze oczyści i nie podrażni skóry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam produkty do włosów tej marki i bardzo je polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tych kosmetyków, ale oba by mi się teraz przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że tak dobrze się sprawdzają te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. markę kojarzę z kosmetyków do włosów, a widzę, że mają też fajną pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę tą firmę, jednak jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel mam już na liście zakupowej, bardzo lubię produkty do włosów tej marki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty