Missha, M Perfect Cover B Cream no 23

Uwielbiam BB kremy, które bezkarnie mogę używać jako podkłady. W ostatnim czasie trafiłam na swój kolejny ideał. Jest to wersja kosmetyku koreańskiego. Wielofunkcyjny BB krem, który idealnie kryje, rozświetla i chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym. Dla mnie ideał.
Tutaj widzicie miniaturkę, dostępną wraz z olejkiem do demakijażu.
Moja wersja zawiera 20ml BB kremu, ale jest go na tyle dużo, że starcza na kilkanaście dobrych użyć.
Posiadam odcień no 23 czyli Natural Beige. Odcień jaki widzicie na dłoni może się wam wydawać lekko „ziemisty”. I on faktycznie lekko on taki jest. Jednak po nałożeniu na skórę fajnie się wtapia i wyrównuje jej koloryt. Moja skóra nie jest jeszcze tak bardzo blada, więc ten kolor nadal mi pasuje. 
Konsystencja nie jest mocno gęsta, lekka i kremowa. Łatwo się rozprowadza pędzlem, gąbką lub palcami. Ostatnio wszystko pędzlami rozprowadzam.
Posiada śliczny zapach. Bardzo delikatny, słodki chyba nawet kwiatowy i ulotny.
Perfect cover BB krem to świetny krem kryjący. Bardzo dobrze kryje wiele mankamentów jak niedoskonałości skóry, zaczerwienienia. Jak wspomniałam wyżej idealnie wyrównuje koloryt skóry, ujednolica go. Skóra wygląda bardzo promiennie, jest wygładzona i zdrowa. A przy tym jest to efekt bardzo naturalny. Nie widać, że się ma podkład. I bardzo mi się to podoba.

Skóra jest promienna i rozświetlona, ale nie posiada całe szczęście żadnych drobinek. Delikatnie odbija światło. Można odczuć cudowną miękkość, elastyczność skóry. Z czasem skóra staje się mega zadbana i bardzo wypielęgnowana. I na ten efekt nie trzeba długo czekać, bo ok. po ponad tygodniu.

BB krem chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym. Ma wysoki filtr spf42.
Producent obiecuje jeszcze redukcję zmarszczek. Jednak w moim wieku są one nadal widoczne i nie trafiłam na żaden podkład, który to niweluje. W przypadku tego BB kremu jest to mało istotne. Ważne, że kryje, rozświetla i chroni skórę.

Nie wysusza skóry, wręcz mam wrażenie, że delikatnie nawilża. Moja skóra jest mieszana ku suchej. I nie raz trafiają się bb kremy lub podkłady, które uwydatniają suche skórki i powstają suche placki. Tutaj czegoś takiego nie ma.

Jeśli chodzi o jego trwałość to jest bardzo dobra. Cały dzień, bez znikania z twarzy czy ścierania się.

Nie podrażnia skóry, ani nie zatyka. Szybko się wchłania i nie brudzi.

Jestem totalnie nim oczarowana. Trochę bałam się odcienia, ale nie potrzebnie. Powinnam się nauczyć, że koreańskie czy japońskie BB kremy właśnie takie są. Idealnie się wtapia, nie tworzy maski. I najważniejsze wygląda naturalnie i lekko dając doskonałe krycie oraz piękne zdrowe rozświetlenie. Niestety mało jest takich BB kremów, a ten jest idealny. Nie musimy nakładać ciężkiego podkładu, aby zakryć swoje mankamenty wystarczy on. Lekki i idealny. Teraz już nie dziwię się, że jest to światowy bestseller wśród BB kremów.

Jeśli chodzi o zawarty olejek w tym zestawie. Jest tłusty, nie podoba mi się jego zapach. Dobrze sobie radzi z usunięciem BB kremu. Opakowanie Zawiera 30ml.
Koszt 50ml BB kremu to 85zł w skingarden.pl lub missha.pl, a także stacjonarnie w Sephora
Można tez dostać miniaturki 3 odcieni z olejkiem w skingarden.pl lub po prostu próbki w cenie 5,95zł

Komentarze

  1. Jeden z moich ulubionych BB kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krem bb od missha miałam już dawno temu wypróbować, lubię kosmetyki azjatyckie, szczególnie pielęgnacyjno- makijażowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obecnie szukam jakiegoś kremu BB godnego uwagi i nie ważne jaka cena ważne żeby był lekki i troche kryjący ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze skusic sie na jakis krem BB, teraz wybieram mocniejsze krycie ale na przyszle lato musze koniecznie cos miec :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem, ale w nieco jaśniejszym odcieniu. Bardzo go lubiłam i może do niego wrócę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele o nim dobrego i sama się nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nic od Missha nie miałam w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marka już mi się obiła o oczy na blogach, ale ten krem BB chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremy BB bardzo lubię, a tego nie miałam okazji jeszcze poznać. Myślę, że wkrótce to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ten krem, jeden z lepszych koreańskich bebików jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny produkt :) chetnie bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kremy BB. Ten miałam kiedyś, ale nie polubiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ani kosmetyków. Ma bardzo fajna konsystencję, jednak odcień jest zdecydowanie za ciemny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go w odcieniu 13 i jest bardzo fajny i dobrze wygląda na twarzy ale..niestety jego skład jest kiepski i w moim przypadku bardzo mnie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już kiedyś o nim, muszę sprawdzić go koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty