Pielęgnacja dłoni z Lirene

Pielęgnacja dłoni jest tak samo ważna, jak pielęgnacja twarzy czy całego ciała. A wręcz zapominamy o jej pielęgnowaniu. Powinno się to zmienić, ponieważ dłonie są wizytówką kobiety.
Najlepszą formą są rękawiczki, które w szybki sposób polepszą stan naszych dłoni.
Rękawiczki odmładzające są nasączone odpowiednim preparatem. Taka forma maseczki na dłonie.
Już miałam jakiś czas temu rękawiczki tej marki i byłam zadowolona. Dlatego preferuję taką formę poprawiania wyglądu skóry dłoni co jakiś czas. Domowy zabieg to czysta przyjemność.
Rękawiczki odmładzają wygląd skóry. Delikatnie rozjaśniają ją, poprawiają koloryt. Dłonie są nawilżone i odżywione. Znikają problemy z suchością, szorstkością, a pojawia się przyjemny komfort wygładzenia i zmiękczonych dłoni.
Zabieg należy ponawiać co jakiś czas, dla uzyskania lepszych efektów.

Jeśli lubicie tradycyjnie nałożyć krem na dłonie. Lirene także posiada kremy. Z linii Mineral Collection - Minerały Morza oferuje ultra- wygładzający krem do rąk.
Mała tubka 75ml, zawiera bardzo lekki rzadki kremowy krem, który błyskawicznie wchłania się do matu. Na skórze zostaje jedwabista miękkość. 
Krem rewelacyjnie pachnie. Słodki, perfumowany, bardzo kobiecy zapach.
Ultra- wygładzający krem do rąk zawiera w sobie minerały z Morza Martwego, które idealnie działają na moje dłonie. Bardzo szybko przynosi ulgę suchych dłoniom. Nawilża, wygładza i zmiękcza, a także chroni na dłużej.
Cieszy mnie tak błyskawiczne działanie, na które nie muszę długo czekać i z chęcią sięgam w chwili słabej kondycji moim dłoni. Szczególnie, gdy tracą miękkość i gładkość, a także są suche. Krem jest niezastąpiony w mojej pielęgnacji.

Oba produkty są dobrze dostępne, np. w Drogerii Rossmann

Komentarze

  1. Mój krem się kończy, więc pora przetestować nowy. Tego z minerałami muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię rękawiczki do pielęgnacji dłoni to fajny sposób dbania o nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie sprawić te rękawiczki przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje dłonie a właściwie całe ciało uwielbiają mocznik, mam gdzieś te rękawiczki i muszę w końcu użyć. znam i lubię linię z minerałami z Morza Martwego Lirene

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze bajeczne zdjęcia, ten zabieg na dłonie chętnie bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się skusić na rękawiczki do dłoni, na pewno pomogą moim suchym i je nawilżą, krem to podstawa ich pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze zapominam o pielęgnacji dłoni

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dłonie były tak przesuszone od wody,że żaden krem im nie dawał rady. Ale znalazłam przez przypadek w końcu dobry robiony krem na zamówienie z włoch i u mnie działa. Więc już nie zamieniam go na inny

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym nie miała sporej ilości kremów do rąk, chętnie wypróbowałabym ten, bowiem dawno niczego z Lirene nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam takich rękawiczek. Teraz na zimę sobie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki Lirene, więc i po ten niebawem sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem bardzo polubiłam, a rękawiczki to fajny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś kupowałam taki krem z minerałami z morza martwego z avonu i był super, ale już go chyba nie ma więc może przerzucę się na ten :)


    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te produkty :) zapach kremu idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie maseczki z lirene :) ta tez jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  16. Te rękawiczki odmładzające bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najwyższa pora zadbać o dłonie przed zimą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak te rękawice to fajna sprawa by zadbać o dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również zapominam o pielęgnacji dłoni. Jeżeli już czegoś używam to najczęściej są to kremy nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam już sprawdzony krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po te rękawiczki z chęcią sięgnę, bo już dawno nie robiłam żadnej regeneracji moim dłoniom.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam całą serię z algami morskimi

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetykow u mnie bardzo mało lirene.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty