Lirene, Mineral Collection, Alga Purpurowa, Rozświetlająco-nawilżajace mleczko do ciała

Latem, gdy skóra jest pięknie opalona wymaga ładnego podkreślenia, ale nie tylko wtedy, bo także gdy chcemy błyszczeć w Andrzejki, Sylwestra lub po prostu w czasie karnawału. Z pomoca przychodzą balsamy do ciała, które zawierają w sobie rozświetlajace drobinki. I właśnie dziś chciałam Wam przedstawić fajny produkt, dzięki któremu nasza skóra idealnie błyszczy. To rozświetlające mleczko do ciała.

Dostajemy go w formie wodnistej, aplikacja za pomocą spray'u. Mleczko jest bardzo lekkie, rzadkie, rozlewa się, a za pomocą pompki łatwiej spryskać skórę i rozprowadzić kosmetyk. W tej wodnistej konsystencji zatopiono magiczny shimmer, w postaci złotych drobinek, który po rozprowadzeniu na skórze zauważamy jak pięknie skrzy, mieni się i dodaje nie tylko rozświetlenia, ale i cudownego blasku. Wchłania się błyskawicznie, co jest wielkim atutem. Trzeba uważać z ilością, bo skóra, dłonie, a później nawet odzież mieni się. Jednak, gdy chcemy mocno błyszczeć, być zauważeni wtedy nie ma to znaczenia używajmy do woli. Mleczko nie zostawia na skórze żadnych plam, ani tłustej powłoki.
Pachnie bajecznie. Cudowny słodki zapach alg. Perfumowany, bardzo luksusowy zapach. Ogromnie mi się podoba.
Rozświetlająco-nawilżające mleczko do ciała to obowiązkowy kosmetyk, gdy chcemy rozświetlić skórę. Cudownie mieni się na skórze, dodaje rozświetlenia i blasku. Takie prawdziwe blink blink, gdy chcemy się pokazać, podkreślić nogi, ramiona. Powiedziałabym nawet, że to taki rozświetlacz do ciała.
Wspaniale, że oprócz rozświetlenia otrzymujemy nawilżenie. I jest ono faktycznie wystarczające. Skóra cudownie miękka, gładka i nawilżona. Z fantastycznym rozświetleniem tryska zdrowiem, młodzieńczym i promiennym wyglądem. Jestem jak najbardziej za. Tym bardziej, że znam linię Mineral Collection od dawna i kosmetyki bardzo mi przypadły do gustu. A teraz to mleczko na większa wyjścia, które cudownie podkreśla moją skórę.

Zauroczy Was zapach i cudowne rozświetlenie wraz z efektem nawilżenia.

Mleczko dostępne jest w Rossmann, w cenie ok.20zł/200ml

Komentarze

  1. polubiłam to mleczko, również muszę o nim niebawem napisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, już kocham to mleczko :) jak ja lubię takie rozświetlające kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się z nim polubiłam. Ogólnie to nie lubię nawilżaczy do ciała, ale to mnie przekonało do siebue.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe mleczko, chętnie bym je wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że bardzo mało miałam do tej pory do czynienia z marką Lirene, mimo że jest ona dobrze dostępna. A już to konkretne mleczko widzę po raz pierwszy na oczy :) Dobrze jednak, że się sprawdziło u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się kiedyś wysmarowałam tym cudeńkiem i błyszczałam jak choinka :D Niemniej jednak te drobinki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten produkt, ale jeszcze go nie używałam :D Zapach mnie kusi w takim razie

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie rozświetlające mleczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty od Lirene uwielbiam. :) Tego mleczka nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się efekty stosowania tego mleczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze takiego mleczka nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa jego zapachu. Szkoda, że nie mogę powąchac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada sie calkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rozświetlające mleczka do ciała <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też je mam ale jeszcze nie używałam, chyba czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju mleczka do ciała, szczególnie te które sprawiają że wygląda zdrowo. Wydaje mi się że jest ona podobny do tego z serii rozświetlające od Lu Petti Marschelid.

    OdpowiedzUsuń
  17. To coś dla mnie, bo lubię takie mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie te mleczko wygląda. Myślę, że sobie je zakupię i się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię kosmetyki z takim aplikatorem

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie takie świetliste smarowidla :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty