SummerStory by Shiny Box - Lipiec 2014

Lipiec kończy się, a ja jeszcze nie pokazywałam Wam letniej zawartości Shiny Boxa. Już to nadrabiam i Wam prezentuję. Jak zwykle po świetnych podpowiedziach na FB spodziewałam się mega wypasów. Choć owszem patrząc na ceny jest niekiedy bogato. Ale według potrzeb jestem rozczarowana. Chyba nie ma nic takiego co mogłoby mnie wielce zachwycić, choć po przetestowaniu może stać się inaczej. Nie piszę hop! Za nim nie przeskoczę.
1. YASUMI AMPUŁKA PIELĘGNACYJNA- cena: 13 zł / 3ml 
-Produkt pełnowymiarowy-  
Dry Skin Ampułka do pielęgnacji cery z widocznymi oznakami starzenia się i zmniejszoną elastycznością. Preparat silnie napina i ujędrnia skórę, przywracając jej prawidłową gęstość i elastyczność. Wyciąg z owsa bogaty w cukry ujędrniające tworzy na powierzchni skóry film liftingujący zapewniający natychmiastowy efekt napięcia. Wyciąg z kigelii afrykańskiej zwiększa sprężystość i elastyczność skóry oraz przeciwdziała jej wiotczeniu. Regularne stosowanie ampułki YASUMI Lifting intensywnie ujędrnia i silnie napina skórę. Doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż.

2. ETRE BELLE LONGLASTING EYE SHADOW PEN cena:59 zł/szt.
-Produkt pełnowymiarowy- 
Cień do powiek w postaci kredki. Idealnie sprawdza się jako cień lub eyeliner. Ponadto można za jego pomocą uzyskać efekt Smoky-Eye. Odporny na działanie wody i rozmazywanie. Łatwa aplikacja i gwarantowany efekt to zalety tego produktu. Produkt dostępny jest w 6 kolorach.

3. GLAZEL LAKIER WINYLOWY DO PAZNOKCI cena: 25 zł / szt. 
Produkt pełnowymiarowy- 
Lakiery firmy "Glazel" są lakierami w pełni profesjonalnymi. Zawartość winylu gwarantuje niebywałą trwałość na paznokciach naturalnych do 7-10 dni. Mocne napigmentowanie to niesamowite nasycenie koloru, nawet po jednokrotnym, umiejętnym nałożeniu. Ich barwa nie zmienia się pod wpływem słońca. Lakier jest gęsty dlatego wymaga odpowiedniego nakładania. Gęstość to winyl i ilość pigmentu a nie "starość" (inne lakiery zbliżając się do okresu trwałości stają się gęste a przez to mniej trwałe).

4. BINGOSPA CHŁODZĄCY ŻEL PO OPALANIU Z ALOESEM cena: 24 zł / 100ml 
-Produkt pełnowymiarowy- 
Chłodzący żel po opalaniu z aloesem BingoSpa ukoi rozpaloną, zrelaksuje zmęczoną oraz nawilży przesuszoną opalaniem skórę. Chłodzący żel BingoSpa zawiera aloes, olejek miętowy i d-panthenol dzięki czemu, skutecznie wywołuje natychmiastowy efekt chłodu na skórze. Wyciąg z aloesu i d-panthenol zapewniają intensywne nawilżenie skóry, łagodzą podrażnioną skórę oraz zapobiegają wysuszaniu naskórka. Dzięki lekkiej żelowej konsystencji nie klei się, łatwo rozprowadza na skórze i szybko wchłania.

5. VENITA Solar Pomadka ochronna z filtrem UV SPF6,cena: 6 zł / szt. 
Produkt pełnowymiarowy
Pomadka odczuwalnie wygładza i nawilża usta, zapobiega ich wysuszeniu. Filtr SPF6
gwarantuje najlepszą ochronę przed szkodliwym działaniem słońca, wiatru czy wody.  
Mimo to trafiły mi się ładne odcienie w lakierze, cieniu do powiek. Więc nie powinnam marudzić. Tym bardziej, że wszystkie produkty są pełnowymiarowe.
Ale czy to jest ekskluzywne pudełko? Gdyby wyrzucić Venita i Bingo Spa. To tak, owszem będzie to ekskluzywna zawartość. I zamienić na moje kochane Organique to już całkiem byłabym w skowronkach. 

A Wasze, jakie są wrażenia? Skusiłyście się czy nie?

Komentarze

  1. Mi tylko zel z Bingo by podpasowal no i moze ta kredka ale w rozu a nie np granacie. Pomadka z spf 6 na lato to smiech na sali ;) ampulka tez nie dla mnie (mam cere tlusta). Na paru blogach czytalam ze ten lakier smuzy i kryje po 3 warstwach, wiec za taka cene mozna by kupic essie.. a zamiast pomadki i ampulki wrzucic cos fajnego do opalania czy durna paletke sleeka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta ampułka, reszta jakoś tak bez szału :) Ale z to bardzo podoba mi się szata graficzna pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko ampułka mi wpadła w oko,a co do cienia w kredce to myślałam po kolorze że to do ust będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lakier mam od wczoraj na paznokciach i póki co przetrwał dość dużo ekstremalnych sytuacji ;)
    ampułkę mam inną, jak i kolor kredki :)
    szału nie ma, faktycznie jakby zamienić BingoSpa i Venite na coś inne byłoby super

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zawiedziona w tym miesiącu, lakier i cień jeszcze jakoś ratują ten box przed kompletną klęską...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma szału ... nie żałuję, że nie kupiłam tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie zawartość jest bez rewelacji. Może i nie ma na co narzekać, jednak mogłaby być ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo slyszalam o kredkach jako cieniach do powiek. :)Fajny gadget.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor jest tej kredki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość jest taka sobie i faktycznie z ekskluzywnością ma niewiele wspólnego ;) Ale odcień cienia w kredce wydaje się przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy mnie jeszcze żadne pudelko nie zachwyciło i pewnie dlatego prędko nie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ta edycja to śmiech na sali

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość kiepska i mnie by ucieszył tylko cień w kredce.. o ile trafiłabym na fajny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie byłabym zadowolona z tego pudełeczka, może faktycznie gdyby zamiast Bingo i tej pomadki było coś lepszego to całość byłaby bardziej zachęcająca... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby fajne ale to nie są produkty, które bym jakoś używała na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też kolory przypadły mi do gustu:)

    ps. a u mnie? Nowości ciuszkowe, które zagościły w mojej szafie. Na dodatek w atrakcyjnych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty