Ulubieńcy września 2014

Praktycznie wrzesień podsumowałam we wczorajszym poście. Dlatego dziś bez zbędnych słów zapraszam na ulubieńców miesiąca. 

1. Bell, Trio Eyeshadows, 03. Świetne kremowe cienie, które nie obsypują się, łatwo nakładają i nadają na co dzień. Ciemniejszym kolorem można mocno podkreślić oko i nawet na wieczór będzie jak znalazł. Polubiłam je ze względu na przyjemną, konsystencję i szybkość nakładania, i przede wszystkim przyjazny odcień na oku. Szybkość nakładania bardzo cenię przy codziennym wyjściu w biegu do szkoły. Taka naturalność na co dzień. Opinia całkiem niedawno się pojawiła, więcej zdjęć tu 
2. Wibo, Eliksir, odcień 06. Tutaj tak samo urzeka odcień szminki oraz wspaniała kremowa konsystencja, która sama sunie się po ustach. Nadając im nawilżenia, gładkości, miękkości i ładnej barwy. Także dobra na co dzień. Jedną już wykonczyłam. A w zanadrzu mam jeszcze 2, Wszystkie odcienie można zobaczyć tutaj


3. Wellness&Beauty, Cukrowy, a raczej solny peeling do ciała. Genialny zdzierak. Mocno trze, zostawia czerwoną skórę. Ale za to jaki efekt skóra pozbywa się martwego naskórka, pięknie wygląda. Na zadbaną. Jest miękka, gładziutka, przyjemna, aż chce się ją dotykać. Hit tej firmy. Opinia tu

4. Floslek, Stop, Roll-on  łagodzący przeciw komarom. Ten produkt był ze mną już od sierpnia i nie mogłam się z nim szybko rozstać. Zresztą do większej połowy września było upalnie, a komary nie dawały za wygraną. Wystarczy, że cię pogryzą nakładam ten roll-on i po kłopocie. Naprawdę jak ręką odjął znika swędzenie, pieczenie i ból związany z tym nie przyjemnym incydentem. Dla mnie rewelka.

5. Miyo, Nail Academy, genialne małe jak ja to nazywam ampułki, które skrywają cudności w sobie. Po nałożeniu na paznokcie stają się gwiazdami. Pieknie błyszczą migoczą. Do tego szybkie schnięcie, nawet dobre krycie od 2 warstw, bardzo długo utrzymują się na paznokciach.  nr 3 i 4. czarna wersja już nie długo na blogu się pojawi.

 Mam nadzieję, że coś Was zainteresowało?

Komentarze

  1. znam tylko tą pomadkę z Wibo,mam w odcieniu 07 i mimo,że kolor ładny to trwałość mnie do niej zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie godzina do dóch to wystarczająca trwałość

      Usuń
  2. Będę szukać tego peelingu! Lubię mocne zdzieraki!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadkę wibo eliksir też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się kiedyś skusić na peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te malutkie ampułki są rewelacyjne! Też chcę;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta pomadka Wibo (też mam nr 6) nie prezentuje się tak ładnie ja u Ciebie, jest mocno różowa i nie do końca mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentują się te ampułki na paznokciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię pomadki błyszczykowe z Lovely :)
    a ten peeling muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mini lakiery Miyo wyglądają super
    świetny kolor pomadki, szukam takiego tylko coś o bardziej naturalnym składzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie jeden piękne. Sama myślałam o czymś takim. Muszę ci pokraść pomysł. bo prezentuję się to pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie znam. :/
    Te ampułki mnie powaliły - muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. ampułki są świetne i muszę wybrać się po swój egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny odcień ma ten nr 6 z Wibo Eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  14. od dłuższego czasu mam ochotę na te lakiery miyo a nigdzie nie mogę ich dostać ;) Mam nadzieję, że w końcu uda mi się gdzieś na nie trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia w szukaniu, bo warto. Jeśli nie znajdziesz stacjonarnie, zawsze możesz zamówić na stronie Pierre Rene.

      Usuń
  15. a mnie zaciekawiłaś cieniami i pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie jeszcze pokaże w mocniejszej wersji. Na prawdę sa godne uwagi

      Usuń
  16. Muszę poszukać tego peelingu w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz bardziej ciekawi mnie ten peeling z Wellness&Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze w końcu kupić te pomadkę z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego z tych produktów, ale bardzo podoba mi się ta pomadka z Wibo! :)
    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta szósteczka z Wibo. Chyba kupię, ładny ma kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling mnie kusi i na pewno się na niego skusze jak wykończę te co mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Eliksiry Wibo też bardzo lubię, miałam nawet ten sam odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wibo - szminki i u mnie królują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się kolor szminki z wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pomadka z Wibo-muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty