Avon Works, Modelowanie i wyszczuplanie ciała

Modelowanie sylwetki od początku wiosny to dobry start, aby zdążyć do lata. Choć wiem ile to wysiłku i pracy jest przez cały rok. Dlatego warto wspomóc aktywność fizyczna i zdrową dietę o kosmetyki antycellulitowe. 


Avon w swojej ofercie oczywiście i takie posiada, jest to linia Avon Works, w której znajdziecie:
- Cellu break 5D, Anti-cellulite lotion, Zaawansowane serum antycellulitowe.
Kremowa gęsta konsystencja, lekko pachnie. Fajnie nawilża, wygadza skórę, ujędrnia ją. Skóra bardziej napięta, wygładzona.

- Cooling Tone, Anti Cellulite gel, Krio serum wyszczuplająco-antycellulitowe
Przeźroczysta konsystencja, z lekkim efektem chłodu. Praktycznie wcale go nie czuć. Na skórze zostaje mega gładka skóra, co wyróżnia go spośród wszystkich produktów tu widocznych.
Wymraża cellulit, wspomaga szybsze krążenie. Takie tam moje ulubione leczenie zimnem, które latem daje wspaniała ulgę i odświeżenie.

- stretch mark 24, total Body Lotion
Bardziej wodnista konsystencja jak przystało na lotion. Dobrze się wchłania. Produkt specjalistyczny na rozstępy. Moje są już białe i nic im niestety nie pomoże. Jednak lubię sobie go wcierać w te miejsca. Skóra jest elastyczna, bardziej naprężona, miękka i gładka. 
 
- Bust Contour, Krem liftingująco-modelujący do biustu
Kremowa konsystencja, dobrze i szybko się wchłania, nie klei i nie lepi. Pachnie delikatnie. Krem lekko ujędrni biust. Doskonale nawilża.

Każdy różni się konsystencją. Zdecydowanie na lato to odpowiednia jest cooling tone. Bardzo się z nią polubiłam. Bajecznie i szybko się wchłania, co o tej porze roku jest mile widziane. Przy okazji subtelnie pachnie. Mimo to nie mam zastrzeżeń do pozostałych, bo również szybko się wchłaniają, nie zostawiają tłustych plam czy lepkich warstw. Wszystkie pachną delikatnie, zapach nie góruje tutaj.
Najbardziej cenię sobie w nich dobre działanie ujędrniające. Skóra cudownie wygląda. Jest miękka, gładka, świetnie elastyczna. Można im też podziękować za całkiem dobre nawilżenie, które w tej chwili jest mi wystarczające. Zimą pewnie byłoby za słabe, ale to właśnie wiosną i latem najbardziej stosuję tego typu kosmetyki.
Co do cellulitu niestety jest, trzeba tutaj dodać więcej aktywności fizycznej i byłoby ok. Mimo, iż moja sylwetka jest dosyć szczupła to jednak lubię podtrzymywać ten stan i stosować tego typu kosmetyki wyszczuplające, poprawiające wygląd skóry. Bo każde takie stosowanie go poprawia i dzięki temu skóra zyskuje młody wygląd na dłużej.

Pielęgnacja ciała z serią Avon Works to sama przyjemność. To odmłodzenie skóry, zadbanie o nią i poprawienie struktury. Po raz kolejny możemy w domowym zaciszu cieszyć się chwilą odpoczynku, relaksu.
To nie są produkty, które w dwa miesiące zrobią z Cibie fit laskę. Na to trzeba cierpliwości i dużej samodyscypliny.  Jednak przy wzmożonym wysiłku, pełnej aktywności jako dodatkowy punkt powinny się znaleźć.

Aby wzmocnić jej działanie stosuję również masażer, który „wyroluje” niezbędne fałdki. Posiada silikonowe wypustki, które lekko naciskają skórę, nie powodują bólu, dodatkowo masażer wspomagany jest przez wibracje, które pomagają się pozbyć cellulitu. Ale także i relaksuje, poprawia krążenie.
Ceny są różne w zależności od promocji w katalogu. Lubicie tego typu produkty?

Komentarze

  1. Podoba mi się ten masażer! Ogólnie cała seria wydaje się zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczny masażer z Lirene, fajnie masuje i "ugniata" skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam podobne urządzenie i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeszcze zapas z Eveline :) ale uzywam sporadycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa seria, zdecydowanie to coś dla mnie, szczególnie z tym masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Polecę go koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Polecę go koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki przyrząd do masażu, chętniej wykorzystuję kosmetyki chłodzące niż grzejące bo te drugie palą moją skórę żywym ogniem zazwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty są ciekwe, ale najbardziej zaciekawił mnie masażer

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo lubie, zwłaszcza latem te chłodne żele

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie korzystam z kosmetyków tej marki od lat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masażer wygląda super! Sama bym taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masażer chętnie bym sobie sprawiła. Na pewno znacznie poprawia wchłanianie i działanie kosmetyków. Zaciekawił mnie też krem do biustu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiadaja sie ciekawie chociaz pierwszy raz sie z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten masażer jest super, ja lubię takie kosmetyki które czuć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama mam dwa z tych produktów, nie uważam aby działały cuda, jednak ja lubię ich używać, zawsze coś tam pomogą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten masażer, jeszcze się z takim nigdzie nie spotkałam. Będę musiała zamówić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie sie one prezetuja u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam, że jeśli odpowiednio dbamy o formę to takie kosmetyki zdecydowanie lepiej działają i są mega pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś używałam jednak jakoś szczególnie nie działały ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. W przypadku mojego ciała jest bardzo wiele do korygowania, dlatego takie kosmetyki są u mnie zawsze mile widziane. Nie wiedziałam, że AVON ma taką srię. Koniecznie muszę wypróbować te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że są to kosmetyki wręcz stworzone dla mnie, na pewno pomogłyby mi ujędrnić ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię balsamy tego typu i używam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że takie kosmetyki idealnie współgrają z ćwiczeniami na siłowni. Same myślę, że nic nie wnoszą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Avon i ich produkty, ta seria o której mówisz zapowiada się bardzo ciekawie. A masażer, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masażer mnie bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie zwykle te produkty są zbyt rozgzrewające lub zbyt chłodzące :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogólnie lubię kosmetyki marki Avon. Jakiś czas temu sporo ich zamawiałam. Tych kosmetykinnie miałam okazji mieć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty