Dove, Odżywcze balsamy do ciała z unikalną formułą Dove NutriDuo

Marka Dove od dawna ceniona jest za kosmetyki, które bajecznie nawilżają skórę, nie wysuszają jej i pozwalają zachować miękkość i gładkość. Dziś przychodzę do was z kolejnymi nowościami, którymi są trzy balsamy Dove. W zależności od naszych potrzeb względem skóry możemy wybrać stopień nawilżenia do skóry normalnej, suchej i bardzo suchej. Fajna sprawa, która pozwala na korzystanie nawet w odpowiedniej porze roku. Wszystkie trzy balsamy zawierają unikalną formułę Dove NutriDuo z naturalnymi dla skóry składnikami odżywczymi oraz olejkami pielęgnacyjnymi.
Odżywczy balsam do ciała Light Hydro, do skóry normalnej
Jest to bardzo lekki balsam, ma formę lejącą się jak mleczko do ciała. Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy na skórze, a przyjemną miękką powłokę. Pachnie cudownie typowo jak kremowe Dove z delikatną, subtelną nutą.
Light Hydro to zdecydowanie balsam do stosowania latem. Wiele osób będzie go chwalić za lekkość i szybkie wchłanianie, a także i skuteczne odżywcze działanie. Skóra jest miękka i gładka, jednocześnie nawilżona, odżywiona. Pełna elastyczności i wspaniałego wyglądu.
Lubię latem stosować tak lekkie balsamy, po co obciążać skórę mocnym tłustym balsamem jak można stosować lekki i mieć to samo.

Odżywczy balsam do ciała Dove Essential Nourishment, do skóry suchej
Troszkę gęściejsza konsystencja, jednak nadal lekka, mimo to bardziej kremowa i treściwa. Również szybko się wchłania, jednak na skórze już zostaje warstwa ochronna. Pachnie nieco inaczej, również pięknie. Słodko, kwiatowo. Zupełnie nie umiem porównać tych zapachów. Są cudowne. I jak dla mnie ta wersja zapachowa jest najpiękniejsza , mimo to wszystkie są ładne.
Essential Nourishment do skóry suchej, która wymaga już lepszej opieki niż normalna stąd warstwa jaka zostaje na skórze jest koniecznie, ze względu na zatrzymanie wody. Skóra jest cudownie odżywiona, tutaj już czuć tę moc odżywienia, głębokie nawilżenia. Fantastyczna gładkość i miękkość oraz elastyczność.
Skóra sucha szybko odczuje ulgę. Przyniesie jej ukojenie. Nie będzie szczypać, ani piec.

Odżywczy balsam do ciała Dove Intensive Nourishment, do skóry bardzo suchej.
Gęsta, kremowa śnieżnobiała, nie tłusta konsystencja. Szybko się wchłania, zostaje przyjemna nie widoczna powłoka na skórze. Nie błyszczy się. Również ładnie pachnie.
Intensive Nourishment najsilniejszy balsam z całej trójki do skóry bardzo suchej. Również świetnie nawilża, odżywia skórę, przynosi jej ulgę. Łagodzi podrażnienia, balsamy są świetnym rozwiązaniem po depilacji. Poprawia kondycję naskórka. Skóra jest zregenerowana, cudownie miękka i gładka w dotyku. Elastyczna i wdzięczna za troskę o nią.

Przy moim systematycznym stosowaniu balsamów/czy maseł do ciała to świetna propozycja i wygoda zarazem. Uwielbiam je stosować, są to tzw. pewniaki, które zapewniają odpowiednie nawilżenie skóry, przy danej skórze. Nie muszę się martwić o wysuszenie, czy podrażnienie. Moja skóra zawsze jest w doskonałym stanie. Dzięki temu zachowuję jej młodość, wiotkość i elastyczność. Ta rutyna jest tak idealna, że nie warto z niej rezygnować. Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie względem balsamowania ciała, a jeśli nie to zachęcam do zmiany i wdrożenia się tego nawyku. Bo co może być bardziej inspirujące niż piękna, zdrowa i zadbana skóra.
Balsamy Dove poprawiają wygląd i kondycję skóry. Mają fajne konsystencje, piękne zapachy i skuteczne działanie odżywiające. Cóż chcieć więcej:)
Ich zaletą jest także duże opakowanie 400ml i atrakcyjna cena 23,49zł (Light Hydro i Essential Nourishment) oraz 26,29zł Intensive Nourishment.

Komentarze

  1. ja regularnie wracam do balsamów dove ponieważ to już sprawdzona marka, kosmetyki są idealnie kremowe i pachnące, dają skórze to czego potrzebuje najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy od dove ich zapach później unosi się cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy Dove lubię i na pewno te są równie piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie spełniają wszystkie wymagania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z Dove, kocham ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam markę Dove więc chętnie sięgnę o te balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nigdy nie miałam balsamów z Dove. Bardzo dobrze oceniam żele tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś rzadko sięgam po Dove

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś się zraziłam kiedyś do ich balsamów i nie mogę się przemóc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zapachy Dove, chociaż balsamy średnio u mnie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie trzy są ciekawe, a ja dziś szampon dove kupiłam.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą wersję czerwoną intensywnie działającą i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawilżenie dla całej rodziny spakowane w jeden produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie Dove zawsze w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji poznać tych balsamów, od dawna nie miałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię produkty Dove, ale muszę przyznać że balsamu nigdy nie miałam - jak tylko uszczuplę zapasy to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię produkty z dove, ale tych jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś bardzo lubiłam balsamy Dove

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Dove, muszę koniecznie wypróbować te balsamy! :))

    www.meriwild.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam produkty Dove jeszcze mnie nigdy nie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze koniecznie kupić wersję essential, to zdecydowanie balsam dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Balsamy Dove świetnie się sprawdzają. Lubie po nie siegać bo zapewniają najlepsze nawilżenie suche skóry

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki Dove. Balsam w wersji Light Hydro muszę wypróbować, skoro jest lekki i fajny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się z nimi polubiłam. Dzięki nim uczę się systematyczośc w pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię smarowidła do ciała dove :D Tak samo, jak produkty do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo jestem nimi oczarowana. Są świetne

    OdpowiedzUsuń
  27. Coraz więcej pozytywnych opinii czytam o tych balsamach. Chyba pora się z nimi bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty