Toni&Guy, Damage Repair, Linia do pielęgnacji włosów zniszczonych

Zniszczone włosy to problem wielu kobiet. Nadużywanie suszarki, prostownicy czy lokówki to niestety niszczy włosy. Jednak nie tylko to. Ponieważ dieta, brak nawilżenia, nieodpowiednia pielęgnacja, a nawet czynniki zewnętrzne jak mróz, wiar czy słońce także im szkodzą. Jedyne co możemy zrobić to obciąć zniszczone końcówki włosów, dopasować odpowiednią linię kosmetyków i systematycznie o nie dbać. W tym przypadku pomaga wiele kosmetyków, a jednymi z nich w ostatnim czasie na rynku kosmetycznym jest linia do pielęgnacji włosów zniszczonych Toni&Guy, Damage Repair
W jej skład wchodzi 3 kosmetyki: szampon, odżywka i maska. I właśnie te kosmetyki możecie u mnie poznać.
Szampon do włosów zniszczonych Damage Repair,
Szampon posiada lekko perłową, białą konsystencję, która dobrze się pieni. 
Dobrze oczyszcza włosy, mimo to jest dla nich delikatny. Szampon nie powoduje puszenia się, pomaga je zdyscyplinować. Po umyciu włosy wyglądają zdrowo, świeżo, oczarowują miękkością, gładkością, nawilżeniem i ładnym blaskiem.
Cena: ok.35zł/250ml

Odżywka do włosów zniszczonych Damage Repair
Odzywka ma kremową, lekką konsystencję, która dobrze się wchłania we włosy. 
Pachnie najmocniej. Dzięki niej łatwiej się rozczesują, po umyciu nie plączą tak. Świetnie nawilża włosy, wygładza je. Nie obciąża włosów. Już po dwóch tygodniach widać fajny efekt, mam nadzieję, że z dnia na dzień włosy staną się bardziej wzmocnione i odżywione po same końce.
Cena: ok.35zł/250ml

Maska do włosów zniszczonych Damage Repair
Maskę dostajemy w innym opakowaniu (w plastikowym słoiczku) jak dwa pozostałe wyżej kosmetyki. Posiada kremową, gęstą konsystencję. 
To must have zniszczonych włosów. Efekty są widoczne po pierwszych użyciach. Włosy mocno nawilżone, odzyskują dawny blask, zachwycają miękkością i gładkością. Wyglądają nareszcie zdrowo.
Cena: ok.43zł/200ml
Linia do włosów zniszczonych Damage Repair Toni &Guy ma ładne, zwracające na siebie opakowania. Fajne wąskie, okrągłe tuby, które łatwo się trzyma pod prysznicem. W dodatku jest przejrzyście i schludnie. Posiadają mocny, perfumowany zapach, miły dla nosa. Odżywka pachnie najsilniej. Długo zostaje na włosach. Linia faktycznie poprawia kondycję włosów, nadaje im blasku, zdrowego wyglądu. Włosy są miękkie i gładkie w dotyku. Takie efekty satysfakcjonują mnie.

Komentarze

  1. Myślę, że moje włosy już powoli odczuwają rozjaśnianie, dlatego taki zestaw byłby dla mnie pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dobre opinie o tych produktach, ale sama nie używałam ;) Szata graficzna bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne trio, tylko opakowania słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nawet nie znam tej marki. Może warto się jej przyjrzeć faktycznie.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. To zestaw wprost stworzony dla mojej mamy - jej włosy są zniszczone po nieudanych koloryzacjach w salonie fryzjerskim więc przydałyby jej się te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo polubiłam ten zestaw do włosów i będę do niego wracać, szczególnie do maski, która fantastycznie działa na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam o nich już kilka pozytywnych opinii więc myślę że za jakiś czas się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawe produkty ciekawa jestem jak moje włosy by na nie zareagowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam zniszczonych włosów, ale mimo to lubię takie produkty bo dobrze działają na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przyjrzę się produktom, bo włosy mam trochę zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już tą linię kosmetyków, ale narazie jestem na etapie używania naturalnych produktów do włosow wysokoporowatych

    OdpowiedzUsuń
  12. o bardzo mnie zaciekawiłas tym kosmetykami, chyba sięgne po nie, bo włosy to mój konik

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam, jak ładny zapach odzywek pozostaje na włosach :) Zawsze tak milej jest :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować tą linię :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele słyszałam o tej marce oraz jej produktach,ale nie miałam możliwości ich używać - może w przyszłości skuszę się na ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem podobnego zdania jak Ty. Też ich użyam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam wcześniej tej linii, sama jestem ciekawa czy byłabym z niej zadowlona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że jesteś zadowolona z tych kosmetyków. Ja nie miałam jeszcze okazji używać produktów tej marki, więc jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłyby się na moich dość wybrednych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo dobra jest wa seria do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś podchodzę do tych kosmetyków z dystansem ;). Skład średnio mi sie ich podoba, ale to mi :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej zaciekawiła mnie maska, choć marki nie znam kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale już sobie notuję aby mieć je na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków, teraz się okazuje jak w ogóle mało ich znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro Ty jesteś zadowolona to i u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty