Orphica, Zestaw rękawiczek nawilżających TOUCH

Moje dłonie są w ciągłym ruchu pracy. Narażam je najbardziej na zniszczenie po przez prace w ogrodzie. Niestety praca w domu (sprzątanie, mycie, chemia) i na budowie też im nie służy. A noszenie rękawiczek ochronnych nie zawsze daje oczekiwany rezultat, więc wszelkie kremy, peelingi idą w ruch. W ostatnim czasie fajnym rozwiązaniem są maski na dłonie w formie rękawiczek. To idealny wybór w pielęgnacji skóry dłoni. I zdecydowanie natychmiastowo działa. 
Zestaw rękawiczek nawilżających Touch zapakowany jest w kartonik, a w nim 4 pary rękawiczek. Oznakowane na prawą i lewą dłoń. Rękawiczki nasączone są odpowiednim preparatem, formułą Activ Ceramide Therapy, który wchłania się w skórę tworząc barierę ochronną dla dłoni. Po ściągnięciu rękawiczek na skórze zostaje właśnie ochronna warstwa, która nie lepi się, ani nie klei. Warto ją zostawić, aby się wchłonęła.
Bardzo ładnie pachną, w opakowaniu mocno, później nie jest to nachalny zapach na dłoniach.

Rękawiczki TOUCH to sposób na zadbane dłonie nie wychodząc z domu. Nie musimy odwiedzać kosmetyczki, ani wybierać się do Spa. To nowy wymiar domowego Spa, gdzie w zaciszu można wykonać taki pielęgnacyjny zabieg dla dłoni.
Po 15 minutach dłonie są cudownie miękkie i mocno gładkie. Fantastycznie nawilżone. W końcu można pozbyć się szorstkiej, popękanej skóry. Efekt jest niesamowicie szybko zauważalny.
Z czasem skóra jest mocno odżywiona, pełna elastyczności i sprężysta.
Rękawiczki przynoszą ulgę podrażnionej i suchej skórze. Łagodzą objawy szorstkości.
Uwielbiam mieć tak zadbane dłonie. Taka schludność poprawia samopoczucie i wygląd skóry. Bardzo się z nimi po lubiłam.

Zadbane dłonie to nasza wizytówka i warto ponawiać taką kurację.
A kuracja z tymi rękawiczkami starcza na miesiąc czasu. 

Orphica oferuje cudowne rękawiczki, które po użyciu sprawiają, że słonie odzyskują wspaniałą aksamitną gładkość i miękkość, a także odpowiednie nawilżenie.
Zestaw rękawiczek to koszt 119zł

Komentarze

  1. Sama - chętnie przetestowałabym te RĘKAWICZKI,aby uzyskać efekt aksamitnie gładkich dłoni :) Szkoda tylko,że są aż tak drogie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maseczki w takiej formie. Rękawiczki są wygodniejsze i w trakcie, gdy dłonie mają swój czas na SPA, a można normalnie pracować czy czytać książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa takie rękawiczki. Chciałabym sprawdzić jak wypadłyby u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie rękawiczki chyba muszę sobie kupić mam strasznie suche dłonie ;(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam rękawiczek do dłoni. W zasadzienie mam z nimi większego problemu , ale gdybym miała kupic, to chyba 120zł bym za nie nie dała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam jeden produkt tej firmy, ale jaki? Chyba serum do twarzy! Pamiętam, że był na prawdę rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam takich rękawiczek na dłonie. Ogólnie trochę tę strefę zaniedbuję, ale lubię takie "innowacje", więc chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie używam rękawiczek podczas sprzątania. te bardzo mnie zainteresować, chciałabym począć markę orphica

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie rękawiczki naprawdę się przydają, zwłaszcza jeśli nasze dłonie potrzebują prawdziwej głębokiej regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu produkty zarówno na ręce jak i na stopy

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajnie się prezentują, ale cena trochę za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  12. musze wyprobowac bo moje dlonie wygladaja strasznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te rękawiczki :) dla mnie takie nawilżenie to wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, ale nie każdy może sobie na nie pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj mi bardzo często zdarza się zaniedbywać dłonie, może to by coś pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja testuję właśnie inne produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj coś dla mnie, moje dłonie o każdej porze roku są w kiepskim stanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam te rękawiczki i świetnie działają na moje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ich krem do rąk który pachniał obłędnie i świetnie nawilżał. Na te rękawiczki się czaję już i kupię z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kuracje do dłoni w formie rękawiczek. Chętnie wypróbowałabym ten produkt. Nawilżenia i odżywienia dla skóry dłoni nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie miałam takich maseczek na dłonie, a moje powoli zaczynają się domagać takiej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze w końcu wypróbować te rękawiczki, moje dłonie lubią takie nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji poznać, wcale nia znam produktów tej marki, a tak wile osób chwali.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie stosowałam takich rękawiczek i bardzo jestem ciekawa, jakie osiągnęłabym rezultaty. Na pewno jest to ciekawe rozwiązanie, chociaż nie do końca praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cena kosmiczna :D ale lubię taki sposób dbania o dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena sprawia, że niestety nie sięgnę po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczę już byłam pewna że to coś dla mnie. Mam suche dłonie i ten problem.ciagle wraca. Jednak ta cena skutecznie mnie zniechecila.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty