Help4skin, Apteczka natychmiastowej pomocy dla skóry na oparzenia, rany i otarcia

Lato to czas wyjazdów, pełnych emocji zabaw, ale i także nieszczęśliwszych przypadków jak poparzenia słoneczne, skaleczenia, otarcia i inne rany. Wtedy warto mieć ze sobą apteczkę pierwszej pomocy.
Nasza skóra latem jest najbardziej narażona na pewne urazy i podrażnienia. Starte kolana, pęcherze na stopach, oparzone ramiona to wakacyjnie pamiątki. Jest na to rozwiązanie, aby w szybkie sposób zregenerować skórę.
W prawdzie nasza skóra sama się regeneruje po czasie, jednak warto zadbać o prawidłową pielęgnację nawet tych drobnych ran. Zapewnienie odpowiedniej bariery ochronnej przed drobnoustrojami przyśpieszając proces gojenia się ran. I zabezpiecza przed infekcją.
Help4skin gojenie oparzeń
hydrokolidowy żel przyspieszający gojenie oparzeń np. słonecznych. Natychmiast zmniejsza ból, koi, lekko chłodzi oparzone miejsce.
Przydatny żel podczas opalania się, a nawet nie opalania się, gdy wydaje się, że słonko nas nie opala, a plecy całe czerwone. Przynosi ukojenie i łagodzi podrażnioną skórę.
Cena:36zł/75g

Help4skin Gojenie ran
hydrokolidowy żel. Pomaga goić rany suche i wilgotne np. chirurgiczne, odleżyny, otarcia czy owrzodzenia nóg. Stosowanie miejscowe, na rany zamknięte i otwarte. Przy ranach suczych zmniejsza utratę płynu, a przy ranach wilgotnych pochłania nadmiar płynu.
Cena:36zł/75g

Help4skin gojenie ran
hydrokolidowy żel, przyśpiesza gojenie ran suchych i wilgotnych tj. skaleczenia, rany, otarcia, pęknięcia skóry, zadrapania czy powierzchowne oparzenia. Uśmierza ból. Do stosowania na rany otwarte (przed strupem) jak i zamknięte. Lekko schładza, zmiękcza suche miejsce.
Najlepszy kompan na wakacje, gdziekolwiek się jest. Czy to na plaży, a nawet w ogrodzie, na budowie. Zdarzają się różne wypadki jak pęknięcie deski to akurat ostatnio co się przydarzyło mężowi. Deska pękła, a on rozwalił łuk brwiowy. Żel pomógł załagodzić skórę przyspieszył gojenie. Mi przydał się przy skaleczeniu na nodze.
Cena: 18zł/20g
Mam nadzieje, że i Wy posiadacie swoje apteczki pierwszej pomocy, w których znajdują się preparaty działające natychmiastowo, uśmierzające ból, zapewniające gojenie ran. A także pomagające uniknąć infekcji, stwarzając barierę ochronną i zmniejsza ryzyko powstawania blizn i strupków.
Produkty medyczne dostępne są w aptekach. Nie zawierają parabenów. Mogą je stosować dzieci powyżej 2 roku życia.

Komentarze

  1. Oj chyba muszę zaopatrzyć się w to trio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zestaw także do mnie trafił,już mi się kilka razy przydał bo mam wyjątkowy talent do robienia sobie kuku, w dzieciństwie było odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty na poparzenia idealny dla mnie . Mnie słońce zawsze poparzy niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ale fajna ta apteczka :)


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej apteczki nie mam, ale na pewno by mi się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałoby mi się to trio :-) zwłaszcza preparat na oparzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw ! Chyba totalny must have na wyjazd na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już o tym zestawie i muszę przyznać że mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam się z tym zestawem, mając dziecko to bardzo przydatne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka apteczka na lato to zupełny must have ;) Zwłaszcza jeśli w domu są dzieciaki Latem szybko można uszkodzić skórę czy poparzyć się słońcem

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatna znajomość w razie czego tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Woziłbym takąapteczkę zawsze w samochodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałoby się, żeby takie produkty nigdy nie miały u nas zastosowania, ale latem szczególnie jesteśmy narażeni na różne rany, więc warto się w takie kosmetyki zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydają się te produkty godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny jest ten zestaw :) Muszę sobie sprawić taką apteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że te kosmetyki mają świetną konsystencję. Bardzo łatwo się takie aplikuje. No i piękna jest ta apteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytalam juz o nich kiedys ;) bardzo przydatne produkty :D zaopatrzylam moja apteczke w nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Te żele są super. Na lato to naprawdę niezbędne produkty. Podczas chociażby prac w ogrodzie łatwo o skaleczenia, a te produkty pozwalają się szybko z nimi uporać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już ten zestaw na innym blogu ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka apteczka to teraz niezbędnik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeden dzień w niezbyt słoneczny na dodatek i tak się opalilam ze aż muszę smarować skórę, żeby ja nawilżac 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten żel na oparzenia muszę spakować do torby na wakacje! Na bank się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  23. cś w sam raz dla mojego synka

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tych kosmetykach :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kosmetyki są dla mnie idealne, zresztą nie tylko dla mnie ale dla całej mojej rodziny. Musze się za nimi rozejrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo przydatny zestaw. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, teraz będę mieć ja na uwadze. Co prawda w domu są preparaty pierwszej pomocy w przypadku drobnych skaleczeń, ale takie trio przydałoby się też zapobiegawczo na wakacyjny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super taki zestaw ! na pewno przyda się w każdym domu, ale myślę że i w podróży będzie spisywał się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty