Floslek, Hydro alga: Booster koncentrat nawilżający i Wygładzający krem nawilżający

Hydro Alga to najnowsza linia Floslek kosmetyków do pielęgnacji skóry suchej i odwodnionej. Zdecydowanie jest to seria kosmetyków, która poprawia wygląd skóry, a także chroni ją.
W zależności od wieku możemy wybrać odpowiednie dla siebie +25, +35, +45. U mnie dziś widzicie serię +35, która nie tylko bardzo dobrze nawilża, ale i wygładza.
Booster koncentrat nawilżający 
to takie intensywne wzbogacone serum, które można stosować solo lub pod krem, jest doskonała bazą. Świetnie i szybko się wchłania, nie trzeba aplikować dużo, aby poczuć działanie. 
Pachnie bardzo delikatnie, subtelnie. Nie jest to zapach kwiatowy, bardziej taki neutralny, kojarzony z morską głębiną:)
Koncentrat dobrze nawilża, jednak jak dla mnie stosowanie go solo jest za słabe, więc używam go z kremem. Można go stosować rano i wieczorem. Skóra staje się miękka, gładka, a przede wszystkim nawilżona w miejscach najbardziej na to narażonych. Z czasem można zauważyć delikatne rozjaśnienie skóry. Chciałabym szybko pozbyć się przebarwień jednak to trochę dłuższa droga.

Wygładzający krem nawilżający do stosowania na dzień i na noc, dla kobiet +35
Krem jest lekki, jednak posiada w sobie intensywność nawilżenia, która powoduje, że na skórze można odczuć lekki film. Nie jest on tłusty, a bardziej zabezpieczający, który zapewnia mnie o doskonałym działaniu, którego oczekują od takiego kremu.
Pachnie delikatnie, nie koliguje się z innymi kosmetykami, ani nie uprzykrza życia. Jest neutralny i po jakimś czasie zanika całkiem.
Wygładzający krem nawilżający bardzo dobrze nawilża skórę, odżywia ją. Zapewnia doskonałe zmiękczenie, wygładzenie. Skóra jest bardzo elastyczna, miękka w dotyku. A miejsca bardzo suche w końcu zyskują odpowiednią wilgoć. Takie zabezpieczenie sprawia, że moja skora na dłużej cieszy się długotrwałym nawilżeniem i staje się przez to chroniona.
Skóra wygląda na zdrową, odświeżoną, pełną wigoru.
Ładna grafika, dobre opakowania (warto zaznaczyć, że marka zrezygnowała z folii), łatwe w użytkowaniu, bardzo subtelne zapachy, skuteczne działanie nawilżające. To ukazuje świetne kosmetyki i jak na Floslek to dla mnie pewniaki. Zawsze skuteczne i na poziomie. Nie podrażniają skóry, nie zatykają jej. Tutaj można wybierać w ciemno, bo nigdy się nie zawiodłam.

Ceny, pojemności, jak i skład kosmetyków z tej linii możecie sprawdzić na floslek.pl/hydro-alga

Komentarze

  1. Przede wszystkim super, że zrezygnowali z folii. To niepotrzebny dodatek. Co do tych kosmetyków to chętnie sprawdziłabym na własnej skórze tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria prezentuje się obiecująco. Myślę, że mogłabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ich ciekawa, ale to jak piszesz seria dla skóry suchej i odwodnionej. Moja jest tłustą przez co boję się, że ja zapcha;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta seria jest świetna, ja przekazałam ją do testów siostrze i jest bardzo zadowolona z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rezygnacja z folii jest godna pochwały! :) Seria bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała seria jest interesująca, natomiast ten koncentrat najbardziej mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna seria i na pewno w niedługim czasie ją zakupię bo bardzo mnie ona zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ważne jest jak krem, jest lekki, a do tego fajnie nawilża, wydaje się że powinien się zestaw i u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaje ze dos ciekawy wydaje sie byc ten kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki zapowiadają się obiecująco jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie sie ta seria prezentuje u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mnie ciekawi ta seria, lube ta markę

    OdpowiedzUsuń
  13. produkty floslek sprawdzaja sie u mnei znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tą linią.Z Floslek znam jedynie zieloną dla cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów ale przyznaje sa ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym wypróbowała kosmetyki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty. Na krem mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki Floslek, ale o tej serii nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tą markę, jednak wolę kremy które nie pozostawiają tłustego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego kremu, ale bardzo zaciekawiły mnie jego właściwości.

    OdpowiedzUsuń
  21. próbowałam z tej serii krem 35+, jestem bardzo zadowolona, szczególnie z nawilżenia. cena na duży plus

    OdpowiedzUsuń
  22. mam już booster, świetny duet z tym kremem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty