Nivea, Hair Milk Natural Shine - Mleczny duet do włosów wyzwalający blask

Jak sprawić, aby włosy zyskały blask i były ładnie wygładzone? Nic prostszego wystarczy spróbować nowej linii Nivea do włosów Hair Milk Natural Shine z proteinami mleka i jedwabiu naturalnego.
Totalnie piękne włosy po pierwszym użyciu. Czyż to nie cudowna wiadomość, że na efekty nie trzeba czekać długo.
Słodka kolorystyka opakowań zachęca do zakupu, pięknie wgląda na łazienkowej półce. Dopiero później dostrzegamy słodki, bardzo uroczy zapach serii kosmetyków Hair Milk Natural Shine i na końcu cieszymy się z ładnego efektu. Słodka mieszanka kwiatów, bardzo przyjemny aromat, który zostaje na włosach na długo. Jest na tyle kuszący, kobiecy i zmysłowy, że większości kobiet przypadnie do gustu. Nie ma tu typowego zapachu Nivea. I to zapewne zachęci większość z Was.
Mleczny szampon wyzwalający blask
Szampon dostajemy w dużym opakowaniu, który zawiera 400ml. Szampon posiada mleczną, lekko perłową konsystencję. Dobrze się pieni, nie plącze włosów, wręcz pomaga opanować niesforne włosy, utrudniające rozczesywanie.
Mleczny szampon doskonale oczyszcza włosy, jest skuteczny i delikatny dla włosów i skóry. Nie podrażnia skóry głowy.
Szampon bardzo dobrze wygładza włosy, dodaje im cudownego blasku. Włosy są bajecznie miękkie i gładkie, elastyczne, magicznie lśnią. A w dodatku są nawilżone.

Mleczna odżywka wyzwalająca blask
Gęsta mleczna, kremowa konsystencja. Szybko wchłania się we włosy, nie obciąża je mocno, ale trzeba stosować z głową tzn. z taką ilością, aby nie przedobrzyć. Momentalnie można odczuć efekt wygładzenia.
Mleczna odżywka pomaga włosom w byciu podporządkowanym, stają się sypkie, łatwo się rozczesują, nie puszą się i dobrze układają. Wyglądają bardzo zdrowo, są miękkie i gładkie w dotyku. Co najważniejsze są nawilżone, odżywione i bosko lśnią jak z salonu.
Duet do włosów Hair Milk Natural Shine totalnie mnie oczarował ( i już się cieszę, że mam drugi zestaw). Piękne opakowania, uroczy zapach i bogata pielęgnacja włosów. Wszystko co moje włosy potrzebują to daje im ten zestaw Nivea. Nie tylko piękny blask, ale i ładny zapach i doskonałe nawilżenie. Taka bogata pielęgnacja z intensywnym działaniem to świetna sprawa dla każdego rodzaju włosów.
Jeśli szukacie takich efektów wygładzenia i pięknego blasku Nivea Hair Milk Natural Shine Wam to zapewni.

Komentarze

  1. super, że ten duet pozytywnie wpłynął na Twoje włosy, teraz i ja mam chęć go poznać i przetestować

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy nie lubią za bardzo protein mlecznych :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam wypróbować odżywkę z tej serii. Szamponu trochę się obawiam, bo moje włosy są dość kapryśne pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie bardzo fajnie sprawdziła się odżywka, szampon niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o tym duecie wiele dobrych opinii, może się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak u mnie taki zestaw by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zestaw uwielbiam używać razem, daje spektakularne efekty !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam się z tą odżywką :) Fajnie wygładza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci szczerze, że bałabym się go używać. Moje włosy nie lubią żadnych protein i reagują wtedy tak, że są albo mega suche, albo wyglądają jakbym wylała na nie litr oleju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje zdjęcia! <3
    Co do odżywki-zdecydowanie spróbuję bo odżywki Nivea moje włosy kochają,od lat Diamond Gloss jest moim the best :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś niebieskie wersję, ale tej jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ten duecik czeka na swoją kolej i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie zliczę ile różnych nowości ostatnio wypuściło Nivea, bardzo mnie szokuje i to oczywiście pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z odżywką się polubiłam...co do szamponu mam mieszane uczucia bo strasznie podrażnił mi skalp :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy tak chwalą ten duet, a u mnie nie sprawdził się w ogóle. Włosy po nim jak siano :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, ze polubiłabym się z tym zestawem. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też się sparawdził ten duet

    OdpowiedzUsuń
  18. szampon jak najbardziej jest dla mnie ale odżywka niestety już nie i pójdzie w jakiś dobre ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super paczuszka! Spisali sie hihi

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ten duet, zapach jest naprawdę świetny, jestem nim zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten duet u siebie i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten ZESTAW i choć nie pozostanie ze mną na dłużej,to i tak całkiem dobrze mi się z nim współpracuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Co jak cop ale opakowanie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  24. polubiłam się z tym zestawem. jest przyjemny dla moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo polubiłam ten zestaw, moje włosy rownież.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty