Kosmetyki AA, Wings of color, Kremowa pomadka w 4 odcieniach nude

Cztery piękne kolory pomadek w odcieniu nude to nowe pomadki firmy AA, z serii Wings of color. Zapewne zaciekawią wiele kobiet, szczególnie przez swoją delikatność odcienia, które można nosić na co dzień, bez obawy o wyjście poza kontur, nie estetyczny wygląd.
Wyglądają pięknie, przez swoją kolorystykę opakowań. Mimo, że są plastikowe, to jednak robią wrażenie. Biel ze złotem zawsze kojarzy się stylowo i elegancko. Gdziekolwiek się nie pojawią tam zwrócą na siebie uwagę. Pomadki delikatnie pachną owocami, zapach jest ledwo wyczuwalny, ale przyjemny.

Odcienie to:
- 87 Vanilla nude
jasny ładny róż, bardziej taki brudny róż.
- 88 smokey nude
najciemniejszy z tych czterech. Wpada bardziej w brąz.
- 89 blush nude
bardzo podobny do 87, z lekką różnica w kolorze, praktycznie minimalnie.
- 90 glam nude
odcień całkowicie przypominające odcień moich ust. Jest trochę jakby przeźroczysty, posiada w sobie drobinki, i efekt metaliczny, jest taki glam. Gdyby nie te drobinki to byłby ideał.
Najbardziej podobają mi się 87 i 89, to odcienie nude wpadające w róż

Pomadki posiadają cudowną miękką, kremową konsystencję, która sama sunie się po ustach, wręcz płyną po nich. Nie wysuszają ust, a te, które są spierzchnięte zostają wygładzone i odżywione. Pomadki zaskakują aplikacją i wykończeniem, są delikatne. Nadają ustom ładnego odcienia, w naturalnych, klasycznych barwach i to tych najczęściej wybieranych czyli nude.
Kryją same widzicie jak. Moim zdaniem nie jest to krycie na 100%, ale trzeba mieć dobrze przygotowane usta, aby je nosić. Wykończenie satynowe.
Ich trwałość może nie jest wysoka, ale do tego pierwszego jedzenia czy picia 3-4 godziny wytrzymają. Zdecydowanie rozświetlają usta. Nie znajdziecie tutaj matu. To nie ten typ pomadek. Ale można odczuć wygładzenie, cudowną miękkość, a także zobaczyć ładny wygląd ust, w naturalnych odcieniach. Przyjemny jest fakt, że pomadki nawilżają, odżywiają i regenerują usta podczas ich noszenia. Może to być tego typu pomadka ochronna, która posiada kolor. W zależności od tego kto co lubi.
Pomadki są uniwersalne i będą pasować do każdego typu skóry, w każdym wieku. Można je dostać w Rossmannie w cenie ok.23,99zł/3,8g/szt.

Jestem ciekawa czy lubicie takie pomadki? Wolicie wykończenie matowe czy satynowe?
W ofercie kosmetyków AA również znajdują się pomadki matowe.

Komentarze

  1. Śliczne kolorki. bardzo dobrze czuję się w nudziakach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam szminki wszystkie matowe czy zwykłe! Te mają cudowne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 90 bardzo mi się podoba na ustach :) lubię kosmetyki AA

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki mają śliczne kolory, ale najbardziej podoba mi się kosmetyczka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 87 to zdecydowanie mój faworyt, ale wszystkie są piękne. Uwielbiam pomadki w kolorach nude. Piękne zdjęcia!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię nudę. Źle w nich wyglądam i źle się czuję. Ewentualnie 90 mogłabym mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne odcienie.

    Zapraszam do siebie,
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne odcienie! Delikatne, idealne na co dzień. Do tego te białe opakowani. No piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kosmetyczka, bardzo elegancka, super zdjęcia. ja na swoich ustach noszę mocne wyraźne kolory w jasnych odcieniach nude nie wyglądam za dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są śliczne. To właśnie po takie sięgam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne odcienie! Uwielbiam nudziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. 88 cudo! Uwielbiam nudziaki, mogę nosić je na codzień i nie przejmować się tym, że się zetrą

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu, śliczne są te pomadki, wszystkie bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna kolorystyka i urocza kosmetyczka - chętnie całość bym Ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne pomadki! Od pierwszego wejrzenia bardzo mi się spodobały. Jak skończę te co mam to zapewne kupię sobie te, bo uwielbiam takie delikatne, naturalne odcienie na ustach :)

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezbyt pasują mi takie fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaaaa! Moje ukochane nudziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja takich odcieniów nie noszę, ale z tej serii mam czerwony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się bardzo kolorki tych pomadek <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie te pomadki się prezentują. AA bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przyjemne kolory mają, idealne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Numer 88 idealny dla mnie - przepiękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  23. To zdecydowanie nie moje kolory, ale mam od nich boską czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorki sa cudne, idealne na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne kolorki i świetna kosmetyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie kolory piękne, ale ten 90 najbardziej trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory, ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie prezentują się te pomadki. Lubię takie nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory bardzo ładne, chociaż ja to źle wygladam w takich jasnych. Może nr 90 byłaby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam kolor 31 i jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kupiłam jedną bez przekonania. Jednak ale są genialne. Mało które szminki mają taką kremowość w sobie, jest dobrze napigmentowana. Naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty