Lavendu - gadżety dla kobiety

Czym byłoby życie dla kobiet bez gadżetów, które umożliwią szybszą pracę przy włosach czy ciele? Oj słabiutko by było. Suszarka, prostownica, lokówka, szczoteczka soniczna to prawie codzienni nasi przyjaciele. Ich skuteczność musi być wysoka. Inaczej szukamy czegoś innego, lepszego. Jednak zostajemy przy nich, bo ułatwiają życie.
Oferta lavendu z dnia na dzień poszerza się i coraz to więcej rzeczy można tam dostać. Zobaczcie jaką mają piękną kolorystykę lawendowe kosmiczne cudo. Dodatkowo każdy produkt zapakowany jest w osobną saszetkę/pokrowiec/etui, wręcz nawet można to nazwać kosmetyczkę, bo takie eleganckie i gustowne.

Suszarka do włosów to mój rytuał przy myciu włosów. Gdy ich nie ułożę z nią, włosy wyglądają tragicznie. Są oklapnięte, bez życia, puszą się. Dzięki niej włosy zyskują objętość podczas suszenia.
Ta suszarka to normalna suszarka, która dobrze i szybko suszy włosy. Ma efekt chłodzenia przy suszeniu, a także opcję szybciej i wolniej.
Szczoteczka soniczna, to tradycyjny przyjaciel podczas oczyszczania skóry. W zestawie dołączone są baterie, warto dodać żel i poczuć przyjemność podczas stosowania, mycia twarzy. Szczoteczka odchodzi się ze skóra bardzo delikatnie, nie podrażnia jej. Efekt oczyszczona, miękka i gładziutka skórą. Super wynalazek. Prędkość dwóch opcji szybciej i wolniej. 
Lokówka do włosów w tym przypadku to najlepszy gadżet. Szybko kręci włosy, a co najlepsze ma regulację stopniową. Łatwo się nią kręci włosy. Zdecydowanie wychodzą piękne i dość trwałe loki. Wszystko w zależności od włosów. Moje są z natury proste i wymagają dużej ilości lakieru, aby utrzymać włosy chociaż te dwie godziny. Ale dla efektów warto!
Oficjalna sprzedaż ( bo działa od całkiem nie dawna) produktów Lavendu Beauty dostępna jest na stronie verstore.com można tam spokojnie kupować, poznać cenę wszystkich produktów.
Tam również znajdziecie świetne rzeczy do kuchni Vintage Cuisine i na hasło zakreconyswiatwery macie 10pln zniżki.


A Wy dajcie radę bez suszarki czy lokówki?

Komentarze

  1. Przejrzałam stronkę i znalazłam tam kilka interesujących produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie bez suszarki oraz bez lokówki przeżyję. Włosów nie suszę a krece bardzo rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. suszarkę i lokówkę już mam , moim marzeniem jest a to szczoteczka soniczna, chętnie zajrzę do verstore.com widzę, że mają także sporo dodatków do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lokówka to by mi się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko sięgam po suszarkę, a lokówki nawet nie mam. Szczoteczka soniczna to moja codzienność

    OdpowiedzUsuń
  6. Suszarka przydatna rzecz, lokówki używam sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spaliłam suszarkę , mało używam ale przydałaby się ;) Fajne produkty .

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zajrzeć na stronę tego sklepu,właśnie szukam nowej suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta szczoteczka soniczna mnie bardzo zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie w końcu kupic szczoteczkę soniczną :) Od dawna mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta szczoteczka bardzo mnie ciekawi <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę sobie kupić w końcu suszarkę. nie zawsze mam siłę wieczorem umyć głowę i przydałaby się wtedy suszarka, żeby umyć włosy rano ;);D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lokowki nie uzywam wogole. Suszarka w domu to must have

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam ani suszarki ani lokowi. Lokowke wolałabym stozkowa jeslo już ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie prostownica na codzień a lokówka na okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lokówką kompletnie mi nie wychodzi stylizacja włosów, dlatego mam takie urządzenie (lokówkę automatyczną), które włożeniu pasma włosów samo nakręca loki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Daje rade daje hihi. Bardzo bardzo rzadko stosuje suszarke a prostownice mam 2w1.czasami korzystam. Bardzo zainteresowala mnie szczoteczka do twarzy. Hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  18. Lokówkę z chęcią bym sobie kupiła, bo moja skończyła swój żywot miesiąc temu a lubię od czasu do czasu sobie zakręcić włosy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście ciekawa stronka i fajne produkty tam mają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lokówki nie używam, za to suszarkę często.

    OdpowiedzUsuń
  21. Suszarka by mi się nowa przydała, u mnie jest w ruchu co drugi dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad tą szczoteczką soniczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lokówkę mam ale leniem jestem i używam rzadziej niż od święta :D
    Piękne zdjęcia,wyglądasz bosko :)
    A stronkę już lecę przeglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pracuje szczoteczka do twarzy? Ma tylko jeden tryb pracy (prędkość)? Nigdzie nie mogę znaleźć takich informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok widzisz zapomniałam dodać. Dwa tryby: Tryb szybszy i wolniejszy.

      Usuń
  25. Wygladaja na prawde fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta szczoteczka do twarzy jest bardzo fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  27. takie gadżety to ja rozumiem. Ta lokówka mnie nęci

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam szczoteczkę soniczną i muszę przyznać że to była rewolucja w oczyszczaniu twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bez szczoteczki sonicznej nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam, że produkty tej marki mają być dostępne w Biedronce czy Lidlu - może skuszę się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam lawendę i ostatnio wspominałam, że warto wyposażyć wnętrze z jej motywem.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna recenzja. Uważam że takie recenzje gadżetów
    zawsze na propsie! A co do lavendu - zdecydowanie jeden z moich faworytów!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty