Mixa, Pielęgnacja skóry wrazliwej

Mixa to kosmetyki, które podlegają po markę Loreal i jeśli zastanawiacie się czy warto to przekonajcie się poniżej. Jest to seria po części dla dzieci, ale także i do wrażliwej atopowej skóry dorosłych. Myślę, że każdy znajdzie sobie coś dla siebie.

Emulsja łagodząca do twarzy i ciała.
Idealna do stosowania nie tylko dla dzieci, ale także i dorosłych, którzy mają problemy z ze skóra bardzo suchą, atopową. Emulsja posiada gęstą treściwą konsystencję i jak na emulsję jest to zaskakująca gęstość. Mimo to świetnie się wchłania, nie zostawia na skórze tłustej powłoki, jednak zostaje delikatny film ochronny. Jest to produkt bezzapachowy.
Emulsja intensywnie nawilża skórę, przynosi ulgę suchej skórze. Natychmiastowo działa. Podoba mi się, że w problematycznych miejscach jak kolana czy łokcie szybko reaguje, niweluje problem. Skóra jest nawilżona, odżywiona. Miękka, gładka i przyjemna w dotyku.

Mleczko do demakijażu
Świetna opcja dla osób, które mają częsty problem z podrażnieniem. Mleczko posiada lejąca się konsystencję w formie lotionu. Bezzapachowe. Nie powoduje podrażnień, nie mgli oczu, nie szczypie.
Bardzo dobrze oczyszcza skórę, mimo iż jest dla niej delikatne to radzi sobie z zanieczyszczeniami jak i makijażem.
Produkt jest lekki nie zatyka porów.
Skóra po jego użyciu jest cudownie miękka, gładka, świeża, elastyczna i przede wszystkim oczyszczona z lekkim efektem nawilżenia.
Jest bardzo delikatne i nadaje się nawet do wrażliwej cery. Nawet moja siostra, która nosi okulary bardzo chwali je sobie. Skuteczność oczyszczania i brak podrażnień to wielki plus tego kosmetyku.

Lekki kojący krem nawilżający
krem posiada lekką konsystencję, ale przy nakładaniu czuć jego gęstość i to nie małą, jego nawilżenie jest solidne i skuteczne. Krem szybko się wchłania, nie zostawia na skórze lepkiej, ani świecącej warstwy. Nadaje się pod makijaż. Wielki plus za brak zapachu.
Lekki kojący krem doskonale nawilża skórę, odżywia ją. Przynosi wielką ulgę suchej skórze. Łagodzi podrażnienia. Skóra jest cudownie miękka i gładka, bardzo elastyczna.

Bogaty kojący krem nawilżający
Spodziewałam się gęstej, treściwej konsystencji, a jest ona taka sama jak w przypadku wersji lekkiej tego kremu. Również wchłania się szybko i zachowuje podobnie. Choć tutaj mam wrażenie, że bardziej odżywia i przynosi szybciej ulgę skórze suchej.


Łagodzący olejek do mycia ciała i włosów.
Uwielbiam tego typu olejki, które nie dość, że oczyszczają skórę to jeszcze nawilżają ją.
Olejek dostajemy w opakowaniu o pojemności 250ml, na pochwałę zasługuje pompka, która podczas prysznica ułatwia sprawę. Bardzo lubię opakowania tego typu.
Olejek ma formę olejku, ale podczas zetkniecie się z wodą tworzy delikatną piankę, która przyjemnie otula skórę, pieści ją. Olejek nie jest tłusty i nie zostawia na skórze żadnej tłustej warstwy, a jedynie bardzo lekki nie wyczuwalny film ochronny. Postać olejku jest gęsta.
Nie posiada zapachu. Bezzapachowy.
Zdecydowanie używam go tylko do mycia ciała. Ta wersja w zupełności mi wystarcza. Olejek dobrze oczyszcza skórę, tworzy pianę, skóra pomaga w usunięciu zanieczyszczeń. Jest przy tym delikatny dla skóry, nie podrażnia.
A skóra po umyciu jest cudownie miękka, gładka, przyjemna w dotyku, elastyczna i lekko nawilżona. Świetna opcja dla dzieci i rodziców.
Zestaw godny skóry atopowej.

Komentarze

  1. super, że Twoja siostra też polubiła te kosmetyki, mam wrażliwą i wymagającą skórę więc na pewno ta linia mixa by się u mnie sprawdziła. bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś idealnego dla mojego synka, nie nam kompletnie tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jest bezzapachowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzę tę markę ale nigdy nic z niej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nic od nich nie miałam ale skoro polecasz ten zestaw będę go mieć na oku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała seria wygląda naprawdę fajnie i ciekawie. Ten olejek pod prysznic kusi. Podobnie jak kremy do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super produkty, idealnie stworzone dla potrzeb mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  9. mixa idealnie sprawdza się u mojego synka

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja cera nie dość, że jest wrażliwa to dodatkowo bardzo sucha. Muszę jej zafundować dobry peeling i emulsje nawilżające . Przyjrzę się bliżej tym kosmetykom

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji jeszcze testować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała seria bardzo fajna. Nie miałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że te kosmetyki podlegają pod Loreal, emulsje chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tej firmie dużo słyszałam ale sama nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię ten zestaw, córka zachwycona olejkiem i balsamem a ja mleczkiem do demakijażu, bo jest niesamowicie lekkie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są te kosmetyki ale nie podoba mi się mocno parafinowy skład emulsji

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie miałam jeszcze kosmetyków z Mixa :) Zaciekawił mnie ten olejek do mycia ciała i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo to by było coś idealnego dla mojej skóry. Pol lecie jest szczególnie podrażniona i walczę aby doprowadzić ją do porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejek bardzo mnie zaciekawił :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam i lubię tą markę. Kosmetyki te fajnie sprawdzają się u mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kremik i jest naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejek do mycia ciała i włosów mnie zaciekawił. Dawno nie miałam kosmetyków Mixa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam krem nawilżający do twarzy z tej firmy i bardzo dobrze go wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej firmy mam mleczko do demakijażu i jest ono moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mamy z synkiem tę serię i bardzo się z nią polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam skórę skłonną do atopii, więc to zdecydowanie coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja córka ma skórę wrażliwą, to coś dla niej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty