Basiclab, Delikatny żel do mycia dla całej rodziny

Oferta dermokosmetyków BasicLab w ostatnim czasie poszerzyła się, oprócz szamponów, odżywek i antyperspirantów możemy dostać także żele i płyny micelarne. A także żele dla całej rodziny z serii Familias. O micelach opowiem Wam za jakiś czas, a dziś o żelu dla całej rodziny.
Jak dla całej rodziny, to jest to produkt w bardzo dużym opakowaniu o pojemności 500ml. Dostaniemy go z pompką, z ładną żółtą etykietą i pięknym motywem serca na niej.
Konsystencja przeźroczysta, gęsta, praktycznie się nie pieni. Trzeba mocno spienić,a by uzyskać pianę.
Posiada bardzo subtelny i delikatny zapach. Bardziej stonowany i neutralny.

Delikatny żel do mycia ciała dla całej rodziny (od pierwszego miesiąca życia) to faktycznie produkt o bardzo delikatnym działaniu, który nie podrażni skóry, a uczuli jej, ani tym bardziej zaszkodzi czy naruszy bariery lipidowej skóry.
Nawet sam zapach i brak mocnego pienienia nie spowoduje wysuszenia, ani żadnej innej nie pożądanej reakcji alergicznej. Zawiera probiotyk, który odnawia skórę i chroni ją.
Delikatny żel lekko oczyszcza skórę, ale bardziej skupia się na jej ochroni i odnowie. Dlatego skóra po umyciu jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Nie daje efektów mocnego nawilżenia, ale przynajmniej skóra po umyciu nie swędzi i nie piecze, szczególnie teraz, gdy temperatura za oknem spadła i czynniki zewnętrzne dają nam w kość.
Dla osób, które cenią sobie dermokosmetyki i taką delikatność będzie idealnym wyborem.
Produkt bez Sls,Sles, parabenów i silinkonów. Hipoalergiczny, dla skóry wrażliwej.
Nie posiada mydła, aż 99% składników pochodzenia naturalnego.
Dermokosmetyki Basic Lab można dostać w aptekach. 
 

Komentarze

  1. Nie wiedziałam, że ta marka poszerzyła swoją ofertę o kolejne kosmetyki. Zaciekawił mnie ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem, jak u nas by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy, ale chętnie bym wypróbowała ich produkty do włosów :) Super, że marka się rozwija i wypuszcza nowe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że dobrze oczyszcza a po myciu skóra nie jest wysuszona :) ładne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś idealnego dla mojego synka, sama też chętnie bym używała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie żele są u mnie na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie ciekawią mnie te nowości od Basic Lab. Na razie znam tylko pielęgnację włosów i kulkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oni mają świetne produkty. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za takimi delikatnymi środkami do mycia ciała, ale lubię kosmetyki BasicLab, więc ten mnie także ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  11. UUu o tych produktach jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie mi sie podoba ;) samego produktu jeszcze nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  13. Poznaję właśnie produkty tej marki i jestem z nich zadowolona. Ten żel mógłby przypaść mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentuje. Tej firmy jeszcze u mnie nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie uniwersalne kosmetyki. Żel rewelacyjnie się prezentuje i ma cudowną szatę graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę nie wiedziałam, że rozszerzyli gamę produktów. Znam ich szampony i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty