Police, To be the Queen

Kobiety kochają piękne zapachy, ale także i uwielbiają intrygujące flakony. To be the Queen niewątpliwie posiada bardzo oryginalny flakon. Biała czaszka ze złotymi elementami. Bardzo gustownie. Jednym się bardzo podoba, a drugim mniej. Jednak zwraca swoją uwagę na toaletce i wywołuje ogrom emocji.
Na szoku flakonu się nie kończy, ponieważ idzie za tym również zapach, a jest bardzo tajemniczy, pełen zmysłowości i kobiecości. Taka wybuchowa mieszanka słodkości z domieszką goryczy.
Na początku nie mogłam się z nim polubić, później gdzieś tam wyczułam na ubraniach i spodobał mi się na tyle, aby znowu do niego wrócić. Zdecydowanie jest dla kobiet pewnych siebie, intrygujących, wręcz szokujących i mega odważnych. Jego słodka barwa to taka przykrywka dla mocnego i intensywnego, wręcz zadziornego ukazania gwałtownej i silnej nuty, która po uspokojeniu ujawnia się.
Kategoria: kwiatowo- owocowa.
Nuty głowy: czerwone owoce, mandarynka, olejek z gorzkiej pomarańczy i pomarańcza.
Nuty bazy: cedr, paczuli, piżmo, wanilia.
Buty serca: ananas, brzoskwinia, fiołek, jaśmin
To be the Queen to bardzo długotrwały zapach na skórze, (a gdy gdzieś dotknie ubrań to zostaje jeszcze dłużej), który wydobywa się na tle innych i zachwyca, intryguje. To faktycznie perfuma, która jest na tle innych królową. 
I tak można się poczuć. Bycie królową ma swoje prawa:)

40ml kosztuje ok.70zł

Komentarze

  1. zadziorny, charakterystyczny zapach to coś dla mnie , nie znam tych perfum, flakon na początku wydawał mi się dziwny ale teraz myślę, że jest oryginalny i nawet ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten zapach

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je, skusiłam się chyba nawet bardziej przez czaszkę niż przez zapach xD ale podobają mi się, choć czasem wydają mi się za słodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa buteleczka, zapach też wydaje się być interesujący.. Może warto po niego sięgnąć ;) Nawet w formie prezentu na święta, które co raz szybciej się do nas zbliżają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakon nietuzinkowy, pewnie przydałby się do kolekcji, jeśli chodzi o zapach, to jestem go bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Opus kusi, zainteresuje się tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa jestem zapachu :) Flakonik zdecydowanie przyciąga uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niecodzienny flakon. Zapachu nie znam, ale widywałam tę markę w drogerii Rossmann

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie zapachy Police, mam ja i mój mąż 😊 chętnie kupię kolejne, bo czaszki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te flakony ostatnio robią szał w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. poznalam inny zapach od Police i bardzo przypadl mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w gronie osób, do których flakonik w kształcie czaszki nie przemawia. Jednak pomimo tego jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedne z perfum tej marki i jestem mega zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dokladnie ten sam i bardzo lubie ;) opakowanie super

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten zapach i go lubię. Najbardziej mi się podoba gdy trochę jej intensywność się ulotni

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakonik niestandardowy. Ostatnio widzę o nim głośno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele Słyszałem o tych perfumach. Maju niepowtarzalny zapachy i przepiękne flakoniki. Ciekawa jestem, który z nich przypadł by mi do gustu najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  19. juz samo opakowanie marki jest super

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie jak w rzeczywistości pachnie ta czaszka, bo flakonik jest super, a opis brzmi super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty