Home Decor by Mondex

Czym byłby dom bez dodatków do domu? Oj marnie by to wyglądało. Uwielbiam upiększać moje mieszkanie takimi dodatkami, „bibelotami”, które jednak uzupełniają dane pomieszczenie, a także pomagają funkcjonować np. w kuchni. Nie ma kawy czy herbaty bez kubka, a także pięknego nastroju bez świeczek i lampionów. Co chwila wyszukuję ciekawe sklepy internetowe, które w swoim asortymencie posiadają bardzo duży asortyment i takim właśnie sklepem jest sklep.mondex.pl
Jestem fanką zakupów przez internet, a chociażby z tego powodu, że jest większy wybór. Mieszkając na "końcu świata" :) nie wszystko dostanę tutaj stacjonarnie, więc internet jest zbawieniem.
 
Zobaczcie jakie tam mają cuda. Ale to za chwile. Najpierw pokażę Wam swoje zamówienie. 
Przy każdej rzeczy dla zainteresowanych podaję link

Martin półka metalowa ← klik
Filiżanka z serii Diamond Grey ← klik
Lampion szklany Basile ← klik
Różowa patera Juliet ← klik
Pojemnik wanna ← klik
Wiele rzeczy nadaje się również na prezent. A nic nie stoi na przeszkodzie, aby właśnie taki sobie sprezentować.
Czyż nie wspaniałe rzeczy nie tylko do domu. Jestem oczarowana jakością rzeczy i przede wszystkim muszę wspomnieć o świetnym zabezpieczeniu towaru. Przesyłka przyszła w idealnym stanie.Każda rzecz osobno zapakowana, "zabąbelkowana". Nic nie ma prawa się rozbić, stłuc czy uszkodzić. I takie właśnie do mnie dotarło. Solidna firma!

Jestem ciekawa czy znacie sklep.mondex.pl a jeśli jeszcze nie to zerknijcie do niego. Tylko ostrzegam można przepaść :) Udanych zakupów!

Komentarze

  1. muszę poznać ten sklep, bo przy przeprowadzce będą mi potrzebne różne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dodatki, śliczna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią kupiłabym to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne masz wszystkie dodatki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. ta wanienka jest najlepsza, idelanie pasuje do wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie to wszystko piękne! bardzo jesiennie i przytulnie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonale znam tą hurtownie, nigdy nie byłam w stacjonarnej jednak można zamawiać przez internet. wszystko mają super

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam oglądać Twoje wybory w formie dodatków - zawsze coś wpadnie mi w oko. Tu wygrywa półeczka i wanna - urocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Półka na zapachy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie musze miec ta polke, dziekuje za linki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te dekoracje. Przydałaby mi się patera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta poleczka wyglada bardzo fanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te wszystkie rzeczy. Muszę w końcu złożyć zamówienie w tym sklepie. A ta wanienka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Półka jest genialna, podobne są teraz w pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jakie cudowne dekoracje, mega mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta półka - muszę sobie ją obczaić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie półka przyciąga wzrok, chociaż wanienka również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego typu dekoracje dodają wnętrzu niezwykły charakter. Chyba sama wyposaża się w takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Filiżanka i patera są śliczne :) Ja mam lampe z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pojemnik wanna wymiata!Genialne na parapetówkę i do tego jakaś gąbka żel pod prysznic EKSTRA!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z ciekawości sprawdziłam ten sklep i rzeczywiście mają sporo fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko super,wszystko bym chciała,a ta wanienka mega urocza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam sklepu ale asortyment mnie powalił :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty