Green Feel's, Krem BB Matt Light

Ostatnio pisałam Wam o bardzo skutecznej wodzie micelarnej Green Feel's teraz pora na coś kolorowego, a mianowicie na BB krem, który totalnie mnie zaskoczył.
Na początku bałam się odcienia, bo niby napisane jest, że jasny, a dobrze wiemy, że nie zawsze ma się to do rzeczywistości. I tutaj to zaskoczenie, ponieważ posiadam odcień light to naprawdę jest to jasny, bardzo jasny odcień. Idealnie wtapia się w skórę, wyrównuje jej koloryt, nie tworzy efektu maski. Odcień neutralny, beżowy.
Konsystencja tego BB kremu jest rzadka, ale dobrze się rozprowadza, akurat nakładam go pędzlem, ale często też wklepuję resztę, ponieważ nie do końca da się dobrze rozprowadzić.

Pachnie bardzo delikatnie, naturalnie, trochę jakby ziołowo. Zapach wyczuwalny podczas aplikacji, a później zanika.

BB cream to wersja z odcieniem bardzo jasnym, który spełnia moje oczekiwania. W dodatku co najistotniejsze również matuje. Te dwie zalety przekonały mnie o jego wyborze. Dlatego skusiłam się na jego zamówienie.
Jest to bardzo delikatna i naturalna forma makijażu, typu make up - no make up. Chcemy lekko wyrównać koloryt skóry, a nie zakryć wiele mankamentów. Po porostu krycie ma znikome, i nie wymagam od niego wiele, bo wiem, że to wersja bardzo light (lekka) jak jego odcień.

BB krem jak wspomniałam wyżej ma wykończenie matowe, jednak fajnie z subtelną poświatą rozświetla poszarzałą skórę. Dodaje jej zdrowego wyglądu, usuwa oznaki zmęczenia.Dobrze go nałożyć, gdy zostaje w domu, ale nie chce wystarczyć domowników. 

Skóra wygląda bardzo świeżo, młodzieńczo. Dobrze jest czasem odpocząć od mocniejszego podkładu i zastosować coś lekkiego, co pozwoli skórze oddychać i nie spowoduje wysypu krostek, ani nie zatka skóry. Mam nawet wrażenie, że szybciej goi pewne niedoskonałości.

Nie wysusza skóry, wręcz nawet delikatnie ją nawilża, pielęgnuje i zapewnia ochronę.
Bardzo fajny BB krem, który idealnie sprawdza się na co dzień. Dla osób ceniących sobie naturalność i nie mających niczego do ukrycia. 

Fajnym dodatkiem jest filtr, ochrona z faktorem spf15. Na plus zasługuje też wygodne opakowanie z pompką, i brak mocnego zapachu.

Krem BB można dostać w natinati.pl, w cenie 49,99zł/50ml

Komentarze

  1. Nie znam tego kremu BB, ale chętnie bym poznała, muszę zobaczyć jakie mają kolory do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  2. idealny odcień dla mnie, ja nawet do pracy często jeździłam zupełnie bez makijażu, ten krem bb by mi wystarczył na co dzień i od święta, lubię efekt rozświetlenia i nie potrzebuję dużego krycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz niesamowicie, chętnie bym go przygarnęła , oczywiście ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie byłby za biały zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała. Lubię takie produkty na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ;) moglby mi sie spodobac

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo polubiłam krem bb od LL ale i ten bym poznala

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kremy BB a ten bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ma odcień, idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem BB ma fajną formułę i jasny kolor, dzięki czemu jest dla mnie wprost stworzony. Konieczne muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ma ładny, jasny odcień. Ja w sezonie jesienno-zimowym jestem bladziochem, więc pewnie pasowałby do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie kremy BB, muszę sprawdzić i ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie takie delikatne kremiki na jesień, a ten bb wyglada super

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo jasny ale dla takiego bladziocha jak ja byłby pewnie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty