Burgund i krata

Dzisiaj kolejna odsłona burgundu czyli duży sweter oversize. Obiecuje, że kolejna stylizacja będzie już w innej jesiennej tonacji. Już nawet w formie kurtki. A przecież trzeba się za nimi po mału rozglądać. A że mam wiele dylematów to ciężko mi się zdecydować na coś konkretnego. A, że jestem zmarzluchem to jednak jestem wybredna i szukam czegoś bardzo ciepłego, a jednocześnie czegoś co dobrze będzie wyglądać na mnie. A także będzie modne i wygodne. Takie dobre kurtki warto mieć w szafie na wiele okazji, a szczególnie te na co dzień, casualowe.

Sweter mam od bardzo dawna, jednak zachwyca mnie co roku jesienią. Fajnie jest tak na nowo wraz z danym sezonem odkrywać co się ma w szafie. Bo jednak ten kolor zarezerwowany jest na jesień i tylko wtedy go noszę. O innej porze roku jakoś odpada. No może jeszcze zimą. W dwie pozstałe pory roku jakoś z burgundem mi nie po drodze.
Tak samo wracam do kraty. I bardzo rzadko ją noszę i także bardzo mam ubrań z tym wzorem. Może powinnam to zmienić. Mini spódniczka al'a uczennica nie jest wulgarna, gdy ma się długi sweter, który zakrywa dużo więcej. Wole tyły zabezpieczać:) Na spacer z mężem jest idealnie:) A co:)
Sweter - besima.pl
bluzka - nn
Torebka - kupbuty.com
Spódnica - nn

Komentarze

  1. Na jesień ten sweter jest idealny. Bardzo mi pasuje jego kolorek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja a na jesiennym tle prezentuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, uwielbiam takie sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam burgund, a sweterek jest idealny na jesień :-) ps czy ja widzę brzuszek ciążowy? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja super. Podoba mi się Twoja torebka;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wszystko wygląda, sweter cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweter skradł mi serce - koniecznie muszę go sobie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodniczka nie w moim stylu ale za to sweterek! Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz wspaniale! Kolory w tej stylizacji są iście jesienne, a zarazem bardzo kobiece. A taka spódnica w kratę bardzo Ci pasuje :) No i świetne rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter super, za kratą nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow co za cudowna stylizacja! Przepięknie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, idealna na jesienne, ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam burgund! :) Sliczny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie! Uwielbiam Bordo kojarzy mi się, z Victorią Beckham bo to ona zapoczątkowała noszenie bordo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie oversizowe swetry. Jest boski i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty