Shiny Box: Beauty & The Box - Wrzesień 2015



Wrześniowe motto Shiny Box to Beauty & The Box. To nacisk na piękno. W tej edycji znajdziemy aż 7 pełnowymiarowych kosmetyków! Na bogato, prawda? Choć zawsze znajdzie się osoba, której coś nie przypasuje. Ale zawartość jest tak zróżnicowana, że na pewno każdy coś dla siebie znajdzie do każdej części ciała.
Boxy lekko się różnią, ale tylko jednym produktem Białego Jelenia.
Zobaczcie co było u mnie
1. Vaseline, Balsam do ciała w sprayu, Cocao Radiant – cena: 26zł/190ml
2. Evree, Max Repair, Serum do paznokci – cena: 15zł/8ml
3. Syis, Krem pod oczy – cena: 29zł/15ml
4. Vedara, Złoty peeling do ciała – cena: 48zł/150ml
5. Orientana, Olejek do twarzy drzewo sandałowe i kurkuma – cena: 21zł/55ml
6. Biały Jeleń, Emulsja do higieny intymnej – cena: 8zł/265ml
7. Efektami Pharmacare, Mineral Spa i Sunfree-Spa.
Zawartość oczywiście mi się podoba. Jest ogromnie interesująca. I praktycznie całość dla mnie jest nowością, gdyż tylko Vaseline znam w innej wersji.
A tak kosmetyki są praktyczne do codziennego stosowania. Czyli coś co zawsze się przydaje.

Czy Wam także podoba się wrześniowa zawartość?
Jeśli tak to tutaj można zamawiać ShinyBox
 
Jestem ciekawa czy widzieliście już zapowiedź październikowego Boxa?
Jeśli nie to zapraszam do obejrzenia sugerowanych podpowiedzi. Między innymi pojawić się ma coś do biustu, kosmetyki do makijażu. O reszcie poczytacie tutaj Think-pink-2015

Komentarze

  1. Mega mi się podoba to pudełęczko ! Szczególnie orientana, evree i piling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały Jeleń to moja ulubiona firma! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny box! Zadowolona jestem ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak sprawdzi ci się ten olejek do twarzy i krem pod oczy. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej wersji jest Biały Jeleń z kozie mlekiem. Pudełko genialne jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dla siebie nic ciekawego w tym pudełku nie widzę... Może gdyby balsam z Vaseline i olejek z Orientany były w innej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się czy nie zamówić :P Bo podoba mi się to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię serum z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko z kremu pod oczka bylabym zadowolona niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też bardzo podoba się zawartość tego boxa , jak większości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty