Avon, Tusz do rzęs Big&Phenomental Volume

Makijaż bez tuszu do rzęs to nie makijaż. Nawet już delikatne nałożenie fajnie podkreśla oczy i dodaje charakteru. W moim przypadku musi być, nawet, gdy jest to make up no make up.  
Ostatnio w Avon pojawiła się kolejna nowość to tusz do rzęs, który ma dodać fenomenalnej objętości, jest precyzyjny, nie skleja rzęs, nadaje zabójczego spojrzenia, a wszystko dzięki rewolucyjnej szczoteczce 3w1. A jak to wygląda  rzeczywistości? Spójrzcie sami.
Krzykliwy kolor opakowania, rzuca się w oczy na toaletce jak i  katalogu. Nie można przejść obok niego obojętnie.
Szczoteczka jest taka jak lubię silikonowa. Włoski krótkie i długie. Radzi sobie z dolnymi i górnymi rzęsami.
Kolor to czerń i faktycznie to głęboka czerń. Nie jest bardzo mokry, ani za suchy, taki  sam raz.
Big&Phenomental Volume to tusz, który podkreśla oczy, dodaje wyrazistości. Jednak nie jest to fenomenalna objętość, raczej taka względna. Ot! tusz do rzęs, który można śmiało używać na co dzień. Słabo rozczesuje rzęsy, lubi skleić i wspomagam się inną szczoteczką. Bardzo fajnie radzi sobie z dolnymi rzęsami. Efekt możecie ocenić sami. 

Dla mnie dobre pogrubienie, świetna głęboka czerń. Tusz nie osypuje się, jest trwały, łatwo zmywa. Tylko trochę zbyt mocno skleja, ale z pomocą innej szczoteczki można jakoś przymknąć oko.

W ofercie jeszcze wersja brązowego tuszu. Cena to 19,99zł

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi sie taka dokladna szczoteczka i fakt ze sie nie odbija i nie kruszy to u mnie podstawa dobrego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm taki zwyklaczek troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie przepadam za silikonowymi szczoteczkami, bo słabo pogrubiają rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam wrażenie że się jednak osypuje. Mam go i codziennie testuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie sięgnęłabym po brązową wersję tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny efekt, szczególnie fajny na dolnych rzęsach, zawsze lubiłam tusze z avon

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda całkiem fajnie chętnie ją poznam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodziewałam się większej objętości rzęs. Ale podoba mi się efekt na dolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Avonowe Marki. Testowałam już ich kilka i choć nie wszystkie są wow, to niektóre całkiem fajnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie u Ciebie się prezentuje. Nie jestem zwolenniczką avonu

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Etekt całkiem, całkiem. Chyba nigdy nie miałam zadnego tuszu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie polubiłabym tego tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu szczoteczki jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Avon zna, jednak te do makijażu znacznie słabiej. Tuszu do rzęs nigdy nie testowałam. Twoje rzęsy wyglądają przepięknie, jednak ja wymagam znacznego wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia rzęs. Niestety, ten raczej mi tego nie zagwarantuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajną ma szczoteczkę ten tusz, dawno nie używałam żadnego z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawniej używała tuszów z Avonu i je lubiłam :) Od dawna ich jednak nie miałam. Bardzo lubię takie szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta markę znam ale tego tuszu nie mialam bardzo jest fajny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty