OH!Tomi, Pianka do mycia ciała i kula do kąpieli

Czym byłaby łazienka bez wanny? Niczym. Dlatego nie wyobrażam sobie łazienki bez tego jak to ważnego urządzenia, wręcz gadżetu relaksacyjnego. Nic tak nie uspokaja i łagodzi jak gorąca, przyjemna kąpiel w wannie po ciężkim dniu z dodatkiem bosko pachnących kosmetyków umożliwiających mi tę rozkosz.
Uwielbiam się rozpieszczać w ten sposób, więc otaczam się sami rarytasami kąpielowymi.
Dziś o takich „słodziakach” jakimi są kosmetyki marki Oh!Tomi. To najlepsze produkty na rynku do ciała. W uroczych opakowaniach. Czyż nie?!
Na pierwszy rzut idzie pianka do mycia ciała, pochodzi z kolekcji Dream Oh!Tomi.
Zamknięta w metalowym uroczym słoiczku. Posiada niezwykłą puszystą konsystencję, która w opakowaniu (jest wydawać by się mogło) jakby zbita, ale w zetknięciu z wodą potrafi się rozpuścić, zmieniając się w kremowy mus. Ale zanim się to stanie fantastycznie masuje skórę i lekko się pieni. Co za frajda!
Pachnie nieziemsko, to cudowny słodki, wręcz jadalny zapach truskawek. Kojarzy mi się z lodami truskawkowymi. Aż chciałoby się zjeść! Działa na zmysły, kusi i zachęca.
Truskawkowa pianka do mycia Ot!Tomi to hit w kategorii kąpiel. Rewelacyjnie działa na zmysły, uspokaja, odpręża i relaksuje. Po ciężkim dniu domowe spa z takim produktem nabiera znaczenia. A ponadto świetnie pielęgnuje skórę. Lekko wygładza, nawilża, a przede wszystkim fajnie oczyszcza i nie podrażnia skóry.
Skóra jest miękka, gładka, odświeżona, pełna relaksu.
Jestem nią oczarowana, zresztą jak wszystkimi produktami tej marki. Kurczę jeszcze żaden mnie nie zawiódł. Kiedyś miałam peeling bardzo mi przypasował, teraz pianka, a poniżej kula do kąpieli. To jednak świadczy o doskonałej jakości kosmetyków tej marki.

Piankę do mycia można dostać w cenie 42,90zł/250ml całkiem dobra wydajność. Do wyboru jest 6 wariantów zapachowych. Każdy kuszący i zapewne tak bacznie pachnie jak truskawka. Bo kosmetyki tej marki wszystkie nieziemsko pachną.

Kula do kąpieli Cosmic Bomb to kolejna propozycja marki, ostatnio to nowość, która totalnie w sobie rozkochuje. Tym bardziej jak lubicie odprężające, rozluźniające kąpiele.
Śliczna kolorowa kula o zapachu Pink Flamingo Astroid z nutami malin, która w wannie czyni cuda haha:D jakby to nie zabrzmiało pomaga się zrelaksować. Pieni się i wytwarza boski zmysłowy, odurzający zapach.
Kula do kąpieli  przynosi błogi stan. Fantastycznie odpręża i jednocześnie pobudza do działania. Skóra jest idealnie zmiękczona, wygładzona, elastyczna, a także odświeżona. Również nawilżona, wręcz odżywiona i zregenerowana dzięki zawartości oleju z pestek winogron z olejem sojowym. Po takiej kąpieli skóra nie wymaga większego dodatkowego nawilżenia.
Taka kąpiel do czysty błogostan, który pozwala na zebranie myśli, odpręża i relaksuje. Wszystko w domowym zaciszu.
Do wyboru 5 zapachów, w cenie 19,90zł/130g

Kuszące cuda Oh!Tomi warte każdych pieniędzy. Jeśli tak jak ja cenicie sobie podczas kąpieli cudowne odprężające działanie z bajecznymi zapachami to koniecznie musicie poznać te cuda. Nawet w domu można się poczuć jak w luksusowym spa dzięki kosmetykom Oh!Tomi
Dostępne na nutridome.pl
Sądzę, że każdego skuszą!

Komentarze

  1. Znowu pokazujesz coś, co z miłą chęcią bym zjadła. Kula nie dla mnie, bo mam alergię na soję. Urocze focie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszą oko :) Niewątpliwie stosowanie takich cudeniek to przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję te kosmetyki :) OhTomi od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taką piankę również sama chętnie bym u siebie widziała, czemu one są tak apetyczne ehhh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej pianki to mi się chce. Jestem bardzo ciekawa jej zapachu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kule ale jak na złość nie mam wanny, jedynie u narzeczonego mogę się tak zrelaksować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka do mycia ciała wygląda fantastycznie. Z chęcią bym użyła. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają te produkty, ciekawe jak z działaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pianka do mycia ciała wygląda obłędnie, na pewno kąpiel wraz z nią należy do bardzo przyjemnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą markę i chętnie poznam te produkty - do tej pory miałam okazję poznać dwa peelingi i herbaty .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta marka ma świetne produkty, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą piankę to ja muszę mieć prezentuje się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta marka bardzo mnie ciekawi i kusi, mam i prysznic i wanne, bez ktorej nie wyobrazam sobie przezyc zimy i deszczowych wieczorow. Musze koniecznie zamowic cos tak uroczego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam peeling tej marki, który uwielbiam, więc myślę, że pianka również skradłaby moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju pianki, więc i ta bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Żałuję że nie mam wanny by cieszyć sie takimi umilaczami kąpielowymi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że firma ma kule :) Miałam peeling truskawkowy i go uwielbiałam :) Piankę też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia. A kosmetyk bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kulę do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bardzo tęsknię za wanną :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tę piankę muszę sobie koniecznie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty