Naobay, Extra Rich Cream Nourishing i Renewal antiox Eye Contour Cream

Naobay to kolejna marka poznana dzięki Shiny Box i jak się okazuje kolejna perełka z kosmetycznego boxa. Naturalne kosmetyki są teraz w modzie i fajnie sprawiać taką przyjemność skórze.
Piękne białe opakowania z drewnianymi zakrętkami. Stojące na głowie.
Extra Rich Cream Nourishing 
Średnio Gęsta, kremowa konsystencja, szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Pachnie intensywnie, nawet powiedziałabym, że jest perfumowany. Troszkę zalatuje nutami męskimi, ziołowymi. Taka mieszanka.
Krem dobrze nawilża skórę, odżywia ja i regeneruje. Skóra jest miękka, gładka, elastyczna. Zachowuje się jak po dobrym kremie innej marki, z tym, że nie podrażnia, nie uczula, ani nie zapycha skóry. Co zazwyczaj dzieje się przy najtańszych kremach. Dlatego tak polubiłam jego działanie. Choć mniej napaja mnie ten zapach, który jest zbyt intensywny. Myślałam, że się przyzwyczaję, jednak za każdym razem zaskakuje mnie jego mocna woń.
Skóra ma się zdecydowanie w lepszej kondycji.


Renewal antiox Eye Contour Cream/ odbudowujący krem pod oczy.
Również kremowa, choć rzadsza konsystencja, lekka, o dobrym wchłanianiu się w skórę. Nie zostawia tłustej warstwy, a  przyjemną jedwabistą powłokę.
Pachnie bardziej subtelnie, delikatnie niż mocna nuta kremu wyżej. W opisie producenta jest zaznaczone, że to produkt bezzapachowy. Jednak ta sie wyczuć ten specyficzny dla marki zapach.
Krem fantastycznie nawilża i odżywia skórę pod oczami.  Napina ją i ujędrnia. Przy tym co najważniejsze nie podrażnia spojówek. Nawet, gdy je zatrę nie podrażnia to oczu. To naprawdę wielka wygoda.
Krem działa bardzo dobrze, wzorowo. Jednak co wysoka cena to wysoka. Cieszy mnie fakt tak doskonałej pielęgnacji w tym naturalnej, certyfikowanej. Cenię sobie takie produkty i z miłą chęcią używam. 
Krem pod oczy ma za zadanie wygładzać zmarszczki mimiczne i te wokół oczu. Wprawdzie nie widać ich likwidacji, ale samo jego stosowanie i wpływanie na moja skórę dobrze działa. To się nie czepiam. Choć wydać tyle kasy i nie otrzymać rezultatu to także trochę ból ... no wiecie czego. Krem pod oczy ma nawilżać i to robi. Świetnie działa, jest naturalny, eko, więc jeśli szukacie tego typu produktów to są dla was.

Fajne naturalne produkty, z organicznym certyfikatem, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszystkich będzie stać na taki wydatek. Krem do twarzy to koszt ok. 210zł/50ml, a krem pod oczy  105zł/20ml. Dlatego warto kupować Shiny Box i wyławiać takie perełki.

Komentarze

  1. Moja mama chwaliła krem pod oko tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten krem do twarzy. Już go wykończyłam jakiś czas temu, ale był naprawdę świetny. Wersja pod oczy jest w porządku, ale ten do twarzy lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam oba te produkty. Własnie z Szajni ;) Bardziej sprawdził mi się ten do twarzy i zapach dla mnie był naprawdę ładny. Zawsze podobały mi się w tych kremach drewniane zakrętki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. znam ten krem pod oczy, miałam go jest lekki i idealny na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten duet bardzo mnie zaciekawił. Nie miałam nic tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie testować takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę na oczy te kosmetyki. Dobrze, że się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, rzeczywiście, ceny powalają

    OdpowiedzUsuń
  9. oj z chęcią poznałabym te kosmetyki :) pierwszy raz widzę w kosmetykach drewniane nakrętki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W,którym pudełko ostatnio był ten zestaw ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy był osobno, w innych miesiącach, a nawet latach

      Usuń
  11. W ,którym pudełku był ten zestaw ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam że kiepskie są te kremy więc nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten krem pod oczy fajnie nawilża ale nic poza tym

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam tego kremu pod oczy i rezultaty były widoczne niemal od razu. Widać, że dbają o każdy szczegół, także o opakowania, które są urokliwe i jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam przyjemności używać kosmetyków tej marki, ale ten duecik wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  16. O marce słyszałam wiele razy, choc sama nie używałam kosmetyków. Podobają mi się ich opakowania. Muszę wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe opakowanie tych kosmetyków Nie znam ich ale z twoim postem poznałam

    OdpowiedzUsuń
  18. polubiłam się z nimi swojego czasu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty