Its' Skin, Oczyszczająca pianka do mycia twarzy

Uwielbiam oczyszczanie twarzy z pomocą wody i danego kosmetyku. Dziś właśnie przedstawiam wam ciekawy produkt do tej czynności to kremowa oczyszczająca pianka do mycia twarzy z kategorii koreańskiej pielęgnacji.
Piankę dostajemy w tubie stojącej na głowie. Posiada gęstą kremową konsystencję. Delikatnie się pieni. Zostawia na skórze lekką warstwę.  Przyjemnie i subtelnie pachnie.
Oczyszczająca pianka do mycia twarzy to obowiązkowy punkt mojego codziennego wieczornego rytuału.  To odpowiedni krok w każdej pielęgnacji.  I chyba każdy o tym wie.

Oczyszczająca pianka delikatnie oczyszcza skórę z pozostałości po makijażu, różnych zanieczyszczeń ze skóry  w tym także z nadmiaru sebum. Dzięki zawartości odpowiednich składników nie wysusza przy tym skóry. 
Skóra jest lekko nawilżenia.  Przyjemnie gładka i miękka oraz elastyczna. Bardzo dobrze oczyszczona i przygotowana na kolejny etap jakim jest nałożenie kremu. 
Zawiera wyciąg z zielonego winogrona, który wspomaga codzienną pielęgnację oraz wzmacnia włókna elastyny i kolagenu. Idealna nie tylko do skóry dojrzałej ale i  normalnej, naczynkowej i suchej.
Koszt pianki to 29,90 zł w  sklepie beautikon.com Możecie skorzystać z rabatu na hasło: BTKC-WERA - 10% na wszystkie produkty (z wyjątkiem zestawów i produktów już przecenionych).

Komentarze

  1. Brzmi bardzo dobrze, może spróbuję ją wprowadzić do letniej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach winogronowy, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie zachęca. Jestem zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za rabat, bardzo lubię delikatne oczyszczanie oraz produkty koreańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię pianki, ciekawi mnie ta konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam wcześniej tej pianki. Ciekawa konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  7. No muszę przynzać, że jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa. Może i u mnie by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pianki do mycia twarzy uwielbiam i chętnie po nie sięgam. Tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. W formie kremu jeszcze nie używałam takiej pianki. Zazwyczaj była w takich tubach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem

    OdpowiedzUsuń
  12. musi fajnie pachnieć :) z chęcią bym ją wypróbowała, chociaż wolę kiedy pianka to jest pianka a nie krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo zainteresowałaś mnie. Uwielbiam pianki, więc koniecznie muszę i tą wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post. Bardzo dobry kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. ta pianka wydaje się fajna. ciekawa jej jestem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty