Floslek, Hand Care, Kremy do rąk z czterech stron świata

Floslek bardzo lubi zaskakiwać, a jak dobrze kojarzycie z mojego bloga jest to marka, którą bardzo lubię i cenię. Fajnie się u mnie sprawdza i nie podrażnia mojej skóry. Dziś na tapetę bierzemy ostatnie nowości marki, czyli kremy do rąk z czterech stron świata. Dzięki im bogactwom zapewnimy skórze głębokie i skuteczne nawilżenie, silna regenerację i ochronę przed wysuszeniem.


Totalnie wspaniałe opakowania. Nie tylko te barwne, kolorowe i egzotyczne etykiety, które rzucają się w oczy, zapraszają do siebie, ale sam kształt buteleczki stojącej na głowie. Bardzo, ale to bardzo lubię właśnie takie opakowania w kremach do rąk. Są bardzo przyjemne, stylowe. 
Mamy tutaj do wyboru 4 rodzaje kremów: Hand Care:
- wygładzający krem do rąk Smoothie Exotic, 
Bardzo soczysty, rześki i świeży zapach owoców egzotycznych. Pobudza zmysły. Dostaje przy nim ślinotoku.  Krem fantastycznie zmiękcza skórę, wygładza ją, nadaje bardzo dobrego nawilżenia. Skóra jest chroniona przed czynnikami zewnętrznymi, ukojona i uspokojona. Z dnia na dzień staje się wypielęgnowana.

- Odżywczy krem do rąk Nourishing Tropic
Zmysłowy, drzewny zapach. Troszkę taka wersja również i dla panów przez te nuty tropikalne. Jest przyjemny spokojny. Ładnie pachnie. 
Odżywczy krem wspomaga skórę mocno wysuszoną, przynosi wielkie ukojenie i łagodzi ją. Zmiękcza i wygładza szorstką skórę. Skóra staje się aksamitnie gładka, bardzo elastyczna i intensywnie nawilżona. 

- nawilżający krem do rąk Moisturizing Floral
Subtelna przecudowna kwiatowa nuta rajskiego ogrodu. Prześliczny zapach, idealny na wiosnę. I chyba ten własnie zapach mnie zauroczył najbardziej.
Krem intensywnie nawilża. Jest to długotrwałe nawilżenie. Skóra jest miękka, gładka, jędrna.

- regenerujący krem do rąk Regenerating Orient
Orientalno-kwiatowy zapach, Słodki i bardzo uwodzicielski.
Krem silnie regeneruje, przynosi mocne odżywienie skórze. Nadaje jej miękkości, gładkości i ochrony.  

Wszystkie kremy charakteryzuje lekka konsystencja, która szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy. Krem pachnie w zależności od wyboru bardzo przyjemnie i kusząco, bardzo zmysłowo, kobieco. A działanie jest na tyle skuteczne, że zachwyci wiele z was. 
Jestem pod ich wrażeniem. Najbardziej zauroczyły mnie opakowania, bo jednak kupuję i wybieram zazwyczaj pod względem wyglądu, pięknej etykiety, później bajeczne zapachy i odpowiednie dla mnie działanie nawilżające. Dzięki któremu mogę uratować swoje dłonie przed wysuszeniem. Bez kremu do rąk zimą się nie obejdzie!

Każdy krem nadaje się do każdego rodzaju skóry, bez względu na wiek.  Kremy nie podrażniły mojej skóry. 

Mam nadzieję, że Floslek poszerzy swoją ofertę o żele, peelingi lub balsamy z tej linii. Byłabym wniebowzięta. 

Hand Care są o pojemności 50ml dostępne w sklepie Floslek w mega atrakcyjnej cenie  9,99zł!

Komentarze

  1. To czego nie można im odmówić to z pewnością piękno opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania są takie już letnie, aż się chce tego ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedzialam ze Floslek ma rowniez kremy do rak i to w takim pozytywnych tubkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już je widziałam i strasznie mnie kuszą, ale mam zakaz kupowania kremów do rąk w I półroczu z powodu kosmetycznych zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pozytywnie wyglądają.
    Wpadnij i do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te kremiki. Lubię takie małe i kolorowe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej marki miałam tylko krem pod oczy. Te kremu do rąk mają przepiękną szatę graficzną

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają mega 😍😍😍 ale tropikalny najbardziej mnie kusi, może znajdę to w aptece 😉 Bo przez internet jjednej tubki, nie opłaca mi się zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szata graficzna tych kremów jest bardzo wiosenna, podoba mi się, zamierzam je poznać, szybko zużywam tego typu produkty i mam słabość do Floslek

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie bym chciała :) super mają szatę graficzną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować te kremy, bo bardzo kuszą mnie swoimi opakowaniami :) Lubię kosmetyki Floslek, więc tym bardziej jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za bardzo nie lubie kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. po kremy do rąk sięgam rzadko, ale te chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie Trafiłaś z tym postem ponieważ właśnie szukam nowego kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  18. Kremy do rąk staram się mieć zawsze w pobliżu, a to w torebce, a to na półce. Te mają bardzo ładną, oryginalną szatę graficzną i na pewno świetnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetną mają wiosenną szatę graficzną!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mają tak piękne opakowania że koniecznie muszę poznać ich zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  21. OJ nawet nie wiedziałam, że floslek ma takie kremy! Chętnie kupię wersję Exotic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne tubki maja te kremy. Super

    OdpowiedzUsuń
  23. podejrzewam, że musza bardzo łądnie pachnieć .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty