It,s Skin, Peeling żel Mango White

Oczyszczanie twarzy ma dla mnie ogromne znaczenie dlatego tak bardzo przywiązuje do tego dużą uwagę, a w zamian otrzymuję skórę w bardzo dobrym stanie. Bez żeli, miceli i peelingów się nie obejdzie. Dlatego dziś zapraszam na poznanie fajnego „koleżki”, który zastępuje dwa kosmetyki żel i peeling.


Opakowanie: tubka, stoi na głowie. Miękka, łatwo się wyciska. Etykieta w stylu koreańskim, bardzo pastelowa, nawołuje wiosnę.
Konsystencja: rzadka, nie jest typowo żelowa. Zatopione są w nim małe różowe drobinki, które nie są mocno ostre. Czuć delikatne drapanie, ale nie na tyle mocne, aby podrażniać lub czuć dyskomfort. Takie miłe, delikatne odczucie.
Zapach: bardzo przyjemny, świeży, lekki, kwiatowy. Subtelna nuta, niedrażniąca, nienachalna. 
Działanie:
Peeling żel to produkt do oczyszczania skóry, który jest dla niej delikatny i jego działanie mimo iż jest również delikatne to bardzo skuteczne. Peeling stosuje się na sucha skórę, wtedy lepiej można poczuć efekty. Skóra już po pierwszym użyciu wydaje się miękka i gładka, a z czasem ten rezultat jest bardziej nie tylko co widoczny, ale i podczas dotyku bardzo przyjemny. Peeling usuwa martwy naskórek, pomaga zapobieganiu sebum.
W rezultacie otrzymuje skórę wygładzoną, ujednoliconą, a przede wszystkim lekko rozjaśnioną. Skóra tryska dobrą energią, pięknie wygląda. Jest przygotowana na kolejny krok w pielęgnacji.

"Peeling zawiera wyciąg z mangostanu, który ma doskonałe działanie przeciwzapalne oraz łagodzące".

Ten peeling to bestseller w sklepie beautikon.com koszt peelingu to 49zł/120ml
Dla delikatnej cery idealny! 

Komentarze

  1. ładne opakowanie , super , że peeling łączy dwa zadanie jak oczyszczanie i złuszczanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym wypróbowała ten kosmetyk :) Super, że jest skuteczny i zarazem delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że to kosmetyk idealny dla mnie, do tego ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że kosmetyki tej marki są bardzo dobre. Nie miałam jednak okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukałam jakiegoś peelingu, ten ma piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie słodkie opakowania i ciekawe zapachy, jak mango white :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, warty uwagi

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty tego typu więc chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sprawdziłby się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę że polubiłabym się z tym peelingiem w żelu i jego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te działanie łagodzące zawsze jest u mnie mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że działa, a jak z wydajnością?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam krem BB tej marki ale tych kosmetykow nie poznalam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam niczego z tej firmy :) Kupię go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego kosmetyku nie znam ale jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt i ładnie wyszły ci zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko brzmi tak zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro ten peeling jest skuteczny to z chęcią po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty