Lazell, Night Bloom i Willmen

W drogerii Rossmann zawsze można znaleźć coś ciekawego, bardzo interesującego, a chociażby perfumy. Idealny kompan nie tylko dla kobiet, ale i dla mężczyzn.
Patrząc na tańszą półkę perfum tam też znajdziemy jakieś perełki. A chociażby Lazell.
Ostatnie nowości marki to dwie wody:

Night Bloom to opcja dla kobiet, w kategorii orientalno-kwiatowa.
Nuty zapachowe:
Nuty głowy: kawa
Nuty serca: tuberoza, jaśmin
Nuty bazy: kakao, fasolka tonka

Kawa jest tutaj zaskoczeniem, bo zapach wody perfumowanej pachnie intrygująco, mega kobieco i zmysłowo. Bałam się, że mi się nie spodoba. Jednak przyjęłam go z chęcią, znaczy mój nos. Zapach nie dusi mnie. Utrzymuje się do góra 2 godzin. Później zostaje gdzieś delikatnie jeszcze na ubraniach.
Boskie nuty kwiatowe, które są z przewagą słodyczy, ale i małego orientu. Zaskakująca mieszanka, która podbiła moje serce. Idealna na każdą porę roku i dnia. Nie tylko na wieczór.

Jego pojemność to 100ml

Woda toaletowa Lazell Willmen
Kategoria dla dojrzałych mężczyzn z charakterem
Nuty głowy:imbir,cytryna,mięta,lawenda,
Nuty serca:kardamon,kwiatwiśni,jałowiec,
Nuty bazy: wetyweria, ambra, fasolka tonka.

Piękny męski zapach z charakterem. Na pewno większości mężczyzn się spodoba. Jest bardziej trwały i mam wrażenie, że na skórze męża czuć do znacznie dłużej.
Podkreśla męskość, dodaje sexapilu.

Jeszcze coś dla fanek perfumetek. Takie też można dostać.
Od dawna kusił mnie zapach Lazell spring
piękna kategoria kwiatowo-owocowa
nuty zapachowe:
nuta głowy: magnolia, melon, brzoskwinia, gruszka, bergamotka, mandarynka
nuta serca: tuberoza, śliwka, fiołek, orchidea, frezja, jaśmin, konwalia, róża
nuta bazy: piżmo, wanilia, cedr, jeżyna
Bardzo świeży, lekki zapach i faktycznie idealny przez to na wiosnę, a także i lato. Zdumiewające nuty, które urzekają i bardzo uwodzą. Zapach utrzymuje się 2-3 godziny.
Idealna wielkość do torebki i na wyjazdy.
To marka perfum, jak Bi-es ma się do nich sentyment i każdy zapach w jakiś dziwny sposób wydaje mi się atrakcyjny. Zdecydowanie trafia w mój gust. Nie ma tu przesady, mocnego piżma, ani duszenia, ani tym bardziej duszących woni.
W dodatku wielkim atutem jest cena perfum. Są tak w trakcyjnych niskich cenach (w graniach ok.20zł, w empik nawet taniej), że idealne na każdą kieszeń.

Od marca stacjonarnie w Rossmannie można będzie dostać te perfumy (0prócz Spring ten zapach dostaniecie nawet w empik). Jednak jeśli jesteście niecierpliwi i chcielibyście mieć je już warto zamówić na stronie marki lazell.pl

Komentarze

  1. ja i mój chłopak mieliśmy już kilka perfum tej marki , moim nr 1 jest zdecydowanie spring. wożę go w aucie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubięnszczerze mówiąc zapachów orientalnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumetka fajna, idealna do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych zapachów nie znam, ale Lazell zadziwiło mnie trwałością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zwolenniczką właśnie perfumetek, bo lubię mieć duzy wybór perfum o mniejszej pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie powąchałabym tego zapachu będąc w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych perfum. Przy następnej wizycie w Rosku zobaczę czy u mnie są i powącham jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Night Bloom mam i czasem sie psikam nim:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię takie perfumetki są idealne do torebki, nie lubię nosić dużych i ciężkich flakoników :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapachy niestety nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zapach po który sięgam jest zależny od mojego nastroju, mam całą masę perfum i z chęcią sięgnę po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo tanie te perfumy :) Muszę je sobie powąchac jak będę w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się z nimi wcześniej ani nie widziałam ich w Rossmann

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie slyszałam o nich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapachu Night Bloom jestem bardzo ciekawa. Te nuty są takie intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie zawsze interesuje zapach nie marka, ale fajny flakonik też potrafi nakłonić mnie do kupna danych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubiłam perfumy tej firmy. Mają piękne zapachy i niskie ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty