Red Dress

Na dzisiaj przygotowałam kolejną stylizację. Tym razem z sukienką sweterkową, która jest w stylu casual. Ale dobrze dobrane buty oraz dodatki sprawiają że wygląda wyjątkowo jak ta w ciemnej czerwieni.
Znalazłam ją na dresslily. Szybko wpadła mi w oko. Ma fajny krój. Opada na ramie i jest bardzo sensualna. Zdecydowanie z wysokimi kozakami tworzy zgrany duet. Kolor iście walentynkowy jak na ten dzisiejszy dzień. Ale prawda jest taka, że to kolor bardzo uniwersalny i odpowiedni nie tylko od święta ale i na co dzień. Zawsze zauroczy.

W tym zamówieniu znalazł się także piękny naszyjnik, który tworzy jakby trzy. Zauroczył mnie i jak się później okazało tworzy komplet z moją bransoletką, z którą nie rozstaje się .

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Use code:DLBF20 with 20% discount:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd;

Sukienka - dresslily.com
Kurtka- Zaful
Buty-  czasnabuty.pl
Bielizna - dresslily.com
Naszyjnik - dresslily.com 

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba, naszyjnik naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ma krój, taki nietypowy. Ale i tak najbardziej, podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta sukienka, ostatnio lubię takie czerwone sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba twoje ulubione rajstopy, te kropeczki mają swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sukienka- tunika, dobrze Ci w tym kolorze, chcę od dawna zamówić sobie taki delikatny koronkowy stanik bez usztywnień

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i jeszcze ładniejszy naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tej sukience :) Zdecydowanie jest to Twój fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta sukienka, ma bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku no wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super ta sukienka i pięknie Ci w czerwieni ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień to mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny krój. Rewelacyjnie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka. Bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda ta sukienka, niby prosta ale jednak ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie sukienki na Tobie świetnie wyglądają, oj ta Twoja figura :D :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna sukienka! Wspaniale w niej wyglądasz. Bardzo dobrze Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukienka. Uwielbiam kolor czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta sukienka, bardzo podoba mi się ta kompozycja z czarnymi butami i płaszczem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty