Tresemme, Szampon i odżywka Keratin Smooth with Marula Oil

Od ponad roku marka Tresemme jest mi znana i bardzo ją lubię. To już moja druga seria, z którą mam styczność. Pierwsza to Biotin+ Repair7. Teraz pora na wygładzającą wersje do włosów, która upora się z puszącymi się włosami, ujarzmi je i zdyscyplinuje. A przede wszystkim doda blasku włosom. Wszystko dzięki wzbogaconej formule z olejem marula.

Szampon Keratin Smooth
Opakowanie 400ml zawiera mleczną, lejącą się konsystencję, która dobrze się pieni. Szampon cudownie pachnie. Włosy po nim również.
Szampon Keratin Smooth doskonale oczyszcza włosy. Włosy stają się jedwabiście miękkie, bajecznie gładkie. Świetnie nawilżone, a przede wszystkim odżywione, pełne regeneracji. Są zdrowe, błyszczą i w końcu nie puszą się. Włosy na drugi dzień wyglądają bardzo dobrze, nie są "wygniecione", wciąż proste i ładnie błyszczą. Szampon nie przetłuszcza szybko włosów. Myję tradycyjnie co drugi dzień.

Odżywka Keratin Smooth
również opakowanie duże 4ooml, zawiera kremową, gęstą konsystencję, która szybko wpija się we włosy.  Doskonale pachnie jak szampon. 
Odżywka to nie tylko uzupełnienie pielęgnacji, ale także i wzbogacenie jej. Lepsza jakość wygładzenia, bajeczny blask. Mocne odżywienie. Włosy lepiej sie układają, są sypkie, lejące się. Bardzo zdyscyplinowane. Naprawdę efekt blasku i zdrowego wyglądu jest tutaj widoczny.

A jeśli szampon i odżywka przy włosach elektryzujących się to dla Was mało, to Tresemme  ofercie posiada taki lakier do włosów, Extra Hold
który pomaga zapanować nad elektryzującymi się włosami. Utrwala na długo fryzurę, chroni przed działaniem wilgoci nie usztywniając włosów.  Jest to bardzo mocny lakier.
Ten cały zestaw to moja nagroda z tamtego roku. Długo zbierałam się z opinią. Nie dlatego, że coś było nie tak, wręcz odwrotnie nie było czasu jej wstawić. Stąd na zdjęciach widzicie konwalie:)

Komentarze

  1. Bardzo ciekawa seria, no i konwalie piękne ;) Ważne, że zdjęcia się uchowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kosmetykami tej marki bardzo się lubię i stosuję je na zmianę z Il Salone Milano,

    OdpowiedzUsuń
  3. oj widzę, ze to kosmetyki zdecydowanie do moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię tą markę, kolekcja keratynowa to dla mnie nowość. może także się skuszę na te produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować te kosmetyki. Od dawna kusi mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam już ich produktów. Na początku bardzo fajnie się sprawdzały, jednak później zaczęła mnie bardzo swędzieć skóra głowy i musiałam je oddać. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej marce, ale sama jeszcze nic z niej nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę znam, stosuje od nich lakier do włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa jestem produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kompletnie nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu je sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego produktu do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mara od pewnego czasu jest bardzo ceniona właśnie za szampony i odżywki. W końcu muszę je poznać bliżej. Może zdziałają coś z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta marka zbiera dużo dobrych opinii :) będę musiała kiedyś wypróbowac jakiejs odżywki od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne i ciekawe kosmetyki. Super Widziałam je

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty