50 edycja ChillBox, Maj 2020


Najlepszy czas to relaks - chillout, a chillout najlepiej spędzić w towarzystwie chillbox'a. W maju Chillbox miał swoją 50 edycję i spójrzcie jaką zawartość można było otrzymać.
Nie zabrakło sprawdzonych perełek dla ciała, ducha i zmysłów.
Prebiotyczne serum do twarzy do cery wrażliwej, Gift Of Nature, cena: 24,99zł
Peeling myjący – bananowy – Laq, cena: 25zł
Żel pod prysznic Mango & Aloes – Be Organic, cena: 23zł
Myjący puder – Cashee Naturals, cena: 6,90zł
Banana sheet mask – A'pieu, cena: 13,49zł
Herbata Summer tea Cosmopolitan – Astra, cena: 3,95zł
Książka wydawnictwo znak
Myjki do twarzy i ciała
Z takim zestawem każdy chill będzie miłym relaksem. Sprawi, że domowe spa nabierze wyjątkowego charakteru, a chwila ciszy z książką pozwoli się odprężyć.

Już szykuję wannę pełną piany i będę się rozkoszować chwilą wytchnienia. Może napiję się jakiegoś dobrego winka, poczytam książkę, a na twarzy będę mieć bananową maseczkę, która nawilży i odżywi mi skórę... brzmi idealnie prawda! I całe szczęście jest to do wykonania. 

Jak się Wam podoba?
Lipcową edycję można już zamawiać? Kto się skusi?

Komentarze

  1. Bardzo przyjemny zestaw, kosmetyków do wanny zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawartość pudełka jest jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przemawia do mnie ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłabym bardzo zadowolona z takiego zestawu, jest tu wszystko co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to już pięćdziesiąta edycja n no no...
    Bananową maseczkę chyba miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie osobiście bardzo podoba się zawartość tego pudełka, świetny i przydatny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten box, chyba sie w końcu na niego zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem zawartość zupełnie do mnie nie trafia. No, ale z tymi boxami tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze bardzo ciekawa zawartośc boxu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa i relaksujaca zawartosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak chill to chill, bardzo relaksujaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten zestaw. Byłabym zadowolona ze wszystkich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty