Eveline, Multifunkcyjny żel do twarzy i ciała, 99% Natural Aloe Vera

Mam nadzieję, że lubicie multifunkcyjne produkty i nie jesteście do nich złowrogo nastawieni. Obalamy ten mit, który sugeruje, że jak jest do wielu rzeczy to jest do niczego. Oto świetny produkt, który stworzyła marka Eveline i doskonale im to wyszło.
Skrupulatnie stosuję ten produkt od dawna na wiele możliwości, jest to moje drugie opakowanie, więc można przyjąć go na miarę ulubieńca w ostatnim czasie.

Przeźroczysta niepozorna bardzo miękka tubka, o zabarwieniu zielonym skrywa przeźroczysty, gęsty kosmetyk, o żelowej (hydrożelowej) konsystencji. Idealnie się wchłania, przy tym szybko, nie klei się ( no chyba, że ktoś nałoży dużą ilość). Nie roluje.
Pachnie bajecznie. Nie jest to typowo mocny zapach aloesu, a taka świeża jego wersja. Delikatny, subtelny i nie nachalny, a przy tym szybko ulotny.

Multifunkcyjny żel można stosować do twarzy i ciała, na wiele sposobów, dzięki zawartości drogocennego aloesu. W tym kosmetyku znajdziemy 99% bazy aloesu.
Nadaje się do stosowania jako zastępstwo balsamu. Zdecydowanie nawilża i wygładza skórę, przynosząc ulgę wysuszonej, a tym bardziej podrażnionej skórze. Przyjemny jest efekt na skórze tej gładkości i uczucia lekkości.

Idealny również po depilacji. Łagodzi podrażnienia, nawilża skórę. 
Przynosi ulgę po opalaniu, lekko chłodzi.

Producent proponuje jeszcze do stosowania na twarz jako serum lub kojącą maska, ale przyznam się szczerze, że tych dwóch wersji nie próbowałam. Jakoś kwestię twarzy zostawiam innym kosmetykom. Bo jak na razie wystarcza mi opcja do ciała.

Jest jeszcze opcja stosowania go na włosy, świetnie nawilża, ale nie przetłuszcza ich.

Trzeba przyznać, że produkt spełnia się rewelacyjnie! Zasługuje na miano ulubieńca. W dobie kosmetyków koreańskich, gdzie ceni się naturalne składniki taki kosmetyk jest wart zakupu. Bo jak nie zastosujesz go na twarz, to zużyjesz na ciało- bądź włosy. Jak widać jest wiele możliwości. I na pewno każda kobieta wybierze dla siebie te odpowiednią.

Dodatkowo na plus zasługuje wydajność.
250ml to koszt ok.20-25zł

Komentarze

  1. Bardzo lubię żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj od dawna chodzi za mną ten żel, muszę w końcu wpisać go na listę i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej mamie musze go polecic, ostatnio szukala zelu z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo się z nim polubiłam. Pięknie pachnie, jest skuteczny i co najważniejsze - nie klei się.

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mam jakiś kosmetyk z dużą zawartością aloesu. używam takiego żelu po depilacji , na podrażnioną skórę sprawdza się super i szybko przynosi ulgę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię żel aloesowy, ale tego nie miałam jeszcze. Używam od lat Holika i jestem nim zafascynowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to serio wypróbuj sobie ten z eveline ;) jest tańszy a uwierz mi, że działa bardzo podobnie. Nie ma sensu przepłacać i płacić za masą markę czy jakieś fikuśne opakowanie ;)

      Usuń
  7. Aloes od dawna ubóstwiam za jego działanie. Chętnie przetestuję ten produkt od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam żele aloesowe, ale tego jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wprowadzaj w błąd, gdzie pisze że składa się w 99% z aloesu? Jest stworzony na bazie 99% aloesu ale nigdzie nie ma informacji ile rzeczywiście aloesu znajduje się w jego składzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie tego typu produkty, które w sobie zawierają aloes :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty