Alterra, Serum nawilżające Triple Hyaluron Booster


Odkąd boostery pojawił się na rynku kosmetycznym są świetnym rozwiązaniem, aby urozmaicić pielęgnacje skórę. Aby ją dogłębnie nawilżyć stosując solo lub z ulubionym kremem.
Nie trzeba wydawać na nie fortuny można spróbować nawet z niżej półki, chociażby z Rossmann, z rodzimej marki Alterra.
Alterra znana jest z naturalnych kosmetyków, więc obawy raczej nigdy nie ma.

W Rossmann do wyboru są dwa rodzaje Boosterów: Hialuronowy i witaminowy.
Akurat ja posiadam hialuronowy.
W wąskiej tubce mieści się przeźroczysty żelowy i gęsty booster, w formie serum, które ma wzmocnić naszą skórę. Szybko się wchłania, nie lepi. Współpracuje z innymi kremami. Nie roluje pod podkładem.
Posiada delikatny zapach, ale ulotny, więc to plus.
Hialuronowy booster stosuję razem z innym kremem. Faktycznie wzbogaca moją pielęgnację. Nie tylko nawilża i wygładza, bo daje naprawdę fajne uczucie delikatnego liftingu, ale także chroni skórę przed podrażnieniami i innymi czynnikami zewnętrznymi jak toksyny, grzyby, wirusy, a także utrata wody.

Booster świetnie nawilża, wygładza, przywraca skórze elastyczność.
Poprawia jej wygląd. Wersja wzbogacona jest potrójnym działaniem Triple Hyaluron.

Myślę, że warto zdecydować się na taka dawkę działania boostera, aby poprawić wygląd skóry. Zdecydowanie ją nawodnić, gdy jest sucha i tego potrzebuje. Efekty będzie widać od razu. Skóra stanie się miękka i gładka oraz przyjemna w dotyku.
A w dodatku zastosujemy naturalny produkt, która posiada wiele certyfikatów. Przyniesie to same korzyści.

Cena to ok.16-17zł/15ml - wydajny  wystarczy większa kropla.

Komentarze

  1. Moja skóra uwielbia kosmetyki z kwasem hialuronowym, chętnie go wypróbuję, ale najpierw muszę wykończyć serum, które aktualnie używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tym serum, jednakże z ciekawości chętnie ten produkt bym przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hialuronowy booster - myślę, że skuszę się na jego zakup w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszacy mysle ze sie na niego skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji poznać kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym go stosowała pod swoje bogate kremy bb. chętnie się z nim zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię boostery świetnie się u mnie sprawdzają, dlatego i ten chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym z chęcią zakupiła ale ten drugi witaminowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zwracam uwagi na takie kosmetyki w Rossmanie, ale teraz napewno przeanalizuje co mają na półkach i może trafię na ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś wypróbować to serum. Bardzo lubię kosmetyki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze tego serum, jest ciekawy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty