Zamówienie z Femmeluxefinery


Dziś pokażę Wam kolejne rzeczy z mojego ostatniego zamówienia z femmeluxefinery.co.uk
Tym razem zamówienie nie było do końca takie jakie oczekiwałam. Choć jak zawsze przyszło szybko.
Moim zdecydowanym numerem 1 z tego zamówienia jest bordowy dres. W tym samym kroju jak kojarzycie mam też szary i okazał się strzałem w 10-tkę, więc na jesień będzie idealny. Można śmiało zamawiać te zestawy, bo jak dla mnie pewniaki.
Bardzo lubię taką wygodę dlatego też zdecydowałam się na dwa kolejne dresy z innych serii. Jednak te okazały się nie wypałem.
Szary dress to trochę taka pidżama. Nie wiem czemu nogawki tych spodni są takie szerokie jak miały być obcisłe rurki. Co dziwne kolory tego dresu różnią się szarościami.
Czarny dress trochę lepszy, a jednak też jakiś łączony, bo spodnie cudowny przyjemny materiał, a koszulka już zwykła bawełniana. Ale pomijam to, bo okazał się lepszy niż ten szary wyżej.
Zamówiłam jeszcze różowy dress, z górą krótką. Niestety nie zmieściłam się ani w spodnie, ani w górę. A zamówiłam s/m bardzo zaniżona numeracja. Więc trzeba uważać na te dresy.

A na sam koniec sukienka, która intrygowała mnie od dłuższego czasu. Ktoś gdzieś napisał, że jest to sukienka z odpinana pelerynką, dlatego zamówiłam. A moja się nie odpina buu...
Ale za to można odpruć. Ale wyglądu sukience nie można odmówić. Ładna, ale tak wiem to ale :) zamek ciągle gdzieś wędruje mi po skórze na boki haha :) i co chwila przesuwam sukienkę.
No cóż czasem i takie zamówienie się trafia. Bywały lepsze. I oby coraz lepsze propozycje odzieży pokazywały się na stronie.

Inne rzeczy znajdziecie w zakładkach:


Komentarze

  1. Bardzo lubie takie swobodne dresy, piekne ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dresik bordowy i sukienka mi się spodobały :) No coś zaczynają chyba kombinować i mieszają żeby jakoś wybrnąć z zamówień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szary dres i bardzo mi się podoba :) jest mega wygodny. Piękna sukienka - super Ci pasuje, szkoda że tak się przesuwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten pierwszy dres , też zamierzam go zamówić w przyszłości :) sukienka z peleryną jest czadowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony komplet prezentuje się cudownie. Sukienka też na Tobie leży pięknie ;) szkoda, że mniej komfortowa... Zmartwilaś mnie tym różowym dresem... Bo właśnie go zamówiłam i aż się boję czy w niego wejdę...

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym bordowym dresie wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten bordowy dress i chętnie go zamówię. Nawet teraz na chłodniejsze dni się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zestawy po domowemu chodzą ostatnio za mną i chyba sobie coś zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dresik bordowy jest świetny. Ja już mam zielony i bordowy i chyba skuszę się jeszcze na granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordowy dres jest świetny!! Dwa pozostałe rzeczywiście bardziej jak piżama, a sukienka z pelerynką jakoś dziwnie wygląda :o

    OdpowiedzUsuń
  11. spodobało mi się to zamówienie! lubię takie luźne stroje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty