Higiena intymna z 4Organic.pl


Higiena ciała miejsc intymnych to intymna sprawa, jednak warto o niej mówić, pisać, aby uświadamiać nie tylko kobiety i podpowiadać co warto wybrać w tej kwestii w pielęgnacji do oczyszczania, ale także i ochrony.

Niestety byle czym w tej kwestii się nie zadowolę, bo inaczej później cierpię;/, więc muszę wybierać z głową i zwracać uwagę, aby produkty do tych miejsc były delikatne, łagodzące i najlepiej bez zapachu.

Ostatnio właśnie znalazłam taka markę, która spełnia moje oczekiwania. Co ciekawe produkty są naturalne, organiczne i nie kosztują miliony monet, a także są na wyciągniecie ręki w drogeriach Rossmann. Ta marka to 4organic.pl
Do wyboru jest trzy wersje:
Płyn do higieny intymnej Nastolatka probiotykiem
Płyn do higieny intymnej hialuronowy
Płyn do higieny intymnej Care
Moim faworytem jest oczywiście wersja dla Nastolatek, nie ma tutaj nic śmiesznego, ani wstydliwego. Bardzo cenię sobie takie produkty, gdyż mam pewność, że mnie nie zawiodą, nie podrażniają, ani nie uczulają. I tak właśnie było tutaj. Płyn delikatnie, jednak skutecznie oczyszcza, nie narusza mojego ph, całej tej bariery i flory bakteryjnej. Przynosi ulgę i złagodzenie, gdy jest potrzeba. Działa również kojąco.

Jak dla mnie wszystkie działają na podobnej zasadzie. Żaden nie posiada zapachu, co jest dla mnie istotne i kluczowe przy wyborze właśnie tego typu produktów do higieny intymnej. Nie chce narażać siebie na swędzenie i pieczenie, więc minimalizuję to, wybierając bezzapachowe produkty.

Dodatkowo płyny zawierają aloes, który działa nawilżająco i łagodząco.
Płyny polecane są dla osób z wrażliwą skórą, minimalizują ryzyko podrażnień i infekcji.
Na plus zasługuje jeszcze opcja wygodnej i higienicznej pompki. Wydajność produktu, gdyż wystarcza nie wiele, aby oczyścić miejsca intymne. Lekka i przeźroczysta konsystencja. No i przede wszystkim jak wspomniałam wyżej kilka razy brak zapachu.

Produkty marki 4rganic są hipoalergiczne, wegańskie, naturalne (stworzone z 98,5% składników pochodzenia naturalnego), bez zapachu, przede wszystkim polskie z certyfikatem AllergyCertified.

Nadają się do codziennego stosowania.

Z myślą o bezpieczeństwie miejsc intymnych warto wybrać hipoalergiczne produkt.

Znacie? Jak Wasze wrażenia?

Komentarze

  1. Kiedys szuklalam takich plynow, fajnie ze teraz moglam je poznac. Dodatkowo opakowanie z pompka to dla mnie hit :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę żałuję, że nie ma za wiele produktów dla mężczyzn :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam produktów tej firmy, ale te płyny bardzo mnie zaciekawiły tym bardziej że mają w składzie aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania mają cudowne:) działania nie znam, może kiedyś je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że markę znam ale zmienili szatę graficzną. Tych produktów nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeden sprawdzony produkt i jego się trzymam, inne często mnie uczulają

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo wazne jest dbanie o higienę intymną.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty