Moje sukienki z DressLily

Lubię zamówić czasem z zagranicznych sklepów, ale ostatnio moja cierpliwość została wystawiona na ogromną próbę. Otóż w marcu złożyłam zamówienie z dresslily na trzy rzeczy i tak co miesiąc dana rzecz docierała oddzielnie. Nawet święty by się wk... no zdenerwował.
Dobrze, że wybrałam chociaż takie bardziej letnie rzeczy, a nie wtedy zimowe haha :D

Spójrzcie co zamówiłam:

Sukienka sweterkowa z ciekawym tyłem na plecach. Można nosić też z przodu.
Sukienka jest takiego materiału trochę jak piżama flanelowa. Niby nie na lato, a powiem Wam, ze teraz wcale nie jest tak ciepło, więc się przydaje.
Czarna sukienka z błyszcząca, metaliczną nitką i pięknym dekoltem. Jestem nią oczarowana.
Piękna sukienka z motywem kwiatowym wiązana w pasie. Ona mnie urzekła. Co prawda inaczej wyglądała podczas zamówienia na stronie. To jednak i tak mi się podoba. I powiem Wam, że na Ig już zrobiła furorę, bo każda kobieta jest nią zainteresowana. 
I jeszcze poszewka boho. Cudowna wzór.
Sukienki znajdziecie dresslily.com
Dodatki do domu dresslily.com

Pomijając długi czas oczekiwania, jestem z zamówienia bardzo zadowolona.

A Wam jak się podoba moje zamówienie?
Jest coś co szczególnie wpadło wam w oko?

Komentarze

  1. Ta czerwona mnie urzekła, a z kwiatowym wzorem gdyby miała inny dekolt to bym sama nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne sukienki, sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej. super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wpadla mi w oko ta kwiecista idealna na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie wyglądasz w tych sukienkach :) Czarna i ta w kwiaty bardzo mi się spodobały. Ha a myślałam, że tylko ja czekam od marca na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również często się wkurzam zamawiając z zagranicy bo paczki potrafią iść i isć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Kiedyś miałam okazję zamawiać z dresslily, ale głównie kosmetyki i gadżety jak np. lampy :) Sukienki są naprawdę urocze a latem zapewne będą niezastąpione :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne sukienki, szczególnie ta w kwiatowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowa w kwiaty najbardziej mi się podoba, idealna na lato, taka zwiewna i odpowiednim wzorem

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej spodobała mi się czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sukience w kwiaty wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty