Paco Rabanne Olympéa Aqua

Czuć się wyjątkowo, być boginią, niebezpiecznie pociągać i upajać? Każda kobieta o tym marzy! To wszystko daje właśnie zapach perfum Paco Rabanne Olympéa Aqua.

Kompozycja cytrusowych kwiatów i jaśminu. Pozwala przyciągać uwagę, otula zmysły, zachwyca lekkością i świeżością.

Zapach mocno zwraca uwagę, zachwyca akordami egzotycznego jaśminu, otula wanilią, a także bursztynem, drzewem kaszmirowym i ambrą.

Spodziewać by się mogło, że zapach mi nie przypasuje, jednak tak go uwielbiam, że stał się moim numer 1! Jestem oczarowana tym zapachem perfum. Idealnie wpasowuje się w moje zapachowe gusta.

Z chęcią wybieram go na wiele okazji, nie tylko na dzień, ale i na wieczór. Jego uniwersalność jest ponadczasowa, a szczególnie teraz na zbliżające się lato będzie idealnym wyborem.

Kategoria: kwiatowa, wodna

Głowa
kwiat cytryny, kalamondin (kwaśna pomarańcza)
Serce
jaśmin, nuty słoneczne
Baza
wanilia, kaszmir, sól, ambra
Myślę, że ta woda perfumowana Paco Rabanne Olympéa Aqua przypasuje wielu kobietom. Spełni ich oczekiwania i nie pozwoli o sobie zapomnieć.

Mimo, iż jest to hit roku 2018, to nawet teraz w 2020 nie będzie wstydem, aby jej używać.

Jestem ciekawa czy znacie zapach Paco Rabanne Olympea Aqua? 
A może inny wariant zapachowy? Bo z tego co wiem, jest kilka do wyboru? 

Komentarze

  1. Bardzo ladny i kobiecy jest ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach na pewno jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś już ją widziałam :) Coś czuję, że również by mi się spodobał, muszę koniecznie poznać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ten zapach zupełnie do mnie nie trafia - miałam te perfumy i szybko się ich pozbyłam ;) Znajoma jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu, ale jest na mojej liscie perfum do poznania i mam nadzieję, że szybko wpadnie w moje ręce

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad klasyczną Olympeą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. musi naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty