Plakaty do każdego stylu wnętrza z Posterstore


Aranżacje, wystrój wnętrz to moja pasja. Odkąd mieszkamy w nowym domu, a będzie to już prawie rok stosowanie bieli było moim priorytetem, jednak z czasem zaczęły pojawiać się inne kolory, w tym klasyczna czerń, która przełamała śnieżnobiałą biel. A dodanie plakatów było strzałem w dziesiątkę. Myślę, że tzw. „robotę” zrobiły czarne ramki, które nadały innego znaczenia, a ściany i pomieszczenia nabrały wyglądu.
Galerie ścienne w domach to już standard, który tylko podbija i utożsamia, a także nadaje charakter pomieszczeniom. Plakaty  to zdecydowanie dobry wybór, aby nie tylko wypełnić pustkę, ale także nadać atmosfery i przytulności danym kącikom. Najlepszy wybór plakatów i ramek od zawsze znajduję w Posterstore 
Posterstore posiada ogromny wybór plakatów w najróżniejszych stylach, które pasują w każdym wnętrzu. I co najważniejsze, jeśli jesteście na bieżąco z najnowszymi trendami to się nie zawiedziecie, bo marka idzie z duchem czasu i są zawsze na topie.
Najpiękniejsze plakaty w skandynawskim stylu, które mocno zauroczą i zainspirują do stworzenia własnej galerii.
Tworzenie własnych modnych i stylowych galerii jest dziecinnie proste, wystarczy obrać sobie temat i skorzystać z gotowych plakatów, które nawiązują do naszej wizji.

Tym razem postawiłam na róż z szarościami, które wykorzystałam jako obrazy do salonu

Oprócz natury, czyli kwiatów jest także trochę architektury. W końcu salon nabrał takiego wyglądu, o którym myślałam od dawna, a nie mogłam nic konkretnego znaleźć.
Poza tym wybrałam również serię z kolorem żółtym/pomarańczowym. Powiem Wam, że tak seria plakatów z winnicą, winogronami, pomarańczami bardzo wpadła mi w oko. I jak ją zobaczyłam to stwierdziłam, że będzie idealnie pasować w korytarzu. I takim sposobem powstała kolejna galeria.
Tak, jak wspominałam wyżej ramki również dostępne są w Posterstore, w różnych rozmiarach i kolorach. Tym razem wybrałam metalowe. Zaskoczyło mnie to, że również są wykonane doskonale jak drewniane. Z tym, że metalowe są cieńsze i ładniej się prezentują. Drewnianym też nie brakuje uroku. Bo mam obie wersje i sobie chwalę. To wszystko zależy od kupującego i jego pomysłów.
Wszystkie plakaty drukowane są na wysokiej jakości papierze ekologicznym. Drewno pochodzi tylko z lasów certyfikowanych.

Z ciekawostek dodam jeszcze, że w każdy wtorek przybywają kolejne nowości plakatowe.

Myślę, że nie ma co się długo zastanawiać tylko tworzyć własną galerię i cieszyć się pięknem, które je otacza.

Mam nadzieję, że się zdecydujecie. Jeśli tak to zachęcam ze skorzystania z kodu rabatowego 30%, na hasło: zakreconyswiatwery30 ( 30% rabatu na plakaty z wyłączeniem kategorii Selection) ważny od 14 czerwca do 14 lipca (do północy).

Komentarze

  1. Plakaty to dobry sposób na ozdobę ścian. U Ciebie wygląda to bardzo fajnie, ogólnie masz ładnie urządzony dom

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać, że dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wybrałaś te plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stworzyłaś cudowne kompozycje. kocham poster store i znajduję u nich wiele inspiracji, też uwielbiam biel

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba Twoje wnętrze - pięknie urządziłaś swój dom a te plakaty dodały mu uroku i nutki romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne sa, mysle wlasnie nad tym sklepem z plakatami do mojego mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ich plakaty i ramki - są genialne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty