Evree, Żele pod prysznic Active Refresh i Instant Help

Jako miłośniczka żeli pod prysznic nie mogłam sobie odmówić kolejnych testów. A w dodatku marki Evree. Do tej pory markę znałam z kremów, masek, nawet peelingów, ale nigdy nie próbowałam żeli. Dlatego tak ochoczo podeszłam do testów i zgłosiłam się do nich. Wszystko dzięki drogerii internetowej horex.pl Fajnie, że nie tylko firmy szukają testerów, bo drogerie również, więc podczas naborów zgłosiłam się. Mam nadzieję, że nie będzie to ostatnia taka akcja. Zachęcam Was do ich obserwowania.
Żele dostajemy w dużej butli, które mieszczą 380ml. Lubię takie duże butle, a szczególnie wtedy, gdy zapach jest piękny.
Obie wersje zawierają przeźroczystą średnio gęstą konsystencję, która dobrze się pieni. Co ciekawe konsystencje na zdjęciu wyglądają na wodniste, ale mają w sobie coś takiego, że podczas stosowania czuć ich gęstość.
Zapachami już się różnią, bo w sumie są to dwie różne wersje.

Evree Instant Help, Żel pod prysznic Unisex łagodzący skóra sucha i wrażliwa
Posiada wspaniały delikatny, słodki i owocowy w tym bardzo świeży zapach mango. Iście wiosenna, ręcz nawet letnia - egzotyczna nuta zapachowa, która umiliła czas pod prysznicem. I aż się człowiek zastanawia kiedy to przyjdzie to lato?! Jeszcze trochę!

Evree Active Refresh Żel pod prysznic Unisex nawilżający skóra sucha i normalna
Zapach słodki, lecz pudrowy. Bardzo kojarzy się z kosmetykami dla maluszków (niemowląt). Takie bardzo bezpieczne nuty, delikatne i subtelne. Nie wszystkim ten zapach się spodoba. Typowo dziecięca nuta.

Wprawdzie zapachy są uniwersalne, jednak bardziej ku damskim nutom niż męskim.

Żele pod prysznic Evree dla mnie różnią się tylko zapachami. Co do ich właściwości nie mam żadnych zastrzeżeń. Świetnie myją skórę i oczyszczają. Zostawiają ją miękką, gładką, lekko nawilżoną. Skóra nie jest wysuszona, ani podrażniona. Czuję fajne odświeżenie, skóra się nie lepi. Jest czysta i świeża. Pełen komfort. I o to chodzi.

Co do żeli nie ma się wielkich wymagań. Dla mnie ważny jest zapach, dobra wydajność i oczyszczenie. To spełniają i jestem skłonna kupić inne tej marki (jak się pojawią. Zresztą markę bardzo lubię), ale że ciągle mi mało żeli pod prysznic i pragnę poznawać nowe to nie zatrzymuję się na jednej firmie i próbuje kolejne. Wyszukując coraz to inne, różne zapachy.
Żele są godne polecenia. Tym bardziej, że niska cena kusi i warto wypróbować na sobie.

Jeśli jesteście ciekawe tych nowości, to można je dostać w drogerii internetowej horex.pl
Tam też poznacie inne nowości, o których nie wiedziałam. Miło mnie to zaskoczyło. Tak szeroki asortyment to ogromny plus!
 
Żele Evree dostaniecie w zaskakująco niskiej cenie: 10,63zł/380ml żele/evree
Przy tak dobrej wydajności to po prostu bajecznie niska cena.

Komentarze

  1. Evree ma bardzo dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałem, że mają pielęgnację myjącą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myjące produkty tej marki to dla mnie zupełna nowość. Zapach słodki pudrowy kosmetyków dla maluszków (niemowląt) to nie wiem czy coś dla mnie ale może sprawddzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię duże pojemności i kosmetyki evree, zaraz sprawdzę jakie nowości ma drogeria horex.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyłaś mnie tymi żelami :D Nie wiedzialam, że Evree ma w ogóle takie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tę markę i ja nie wiedziałam że mają żele pod prysznic?! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dotąd nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku Evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten niebieski pokochałabym od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednych z moich ulubionych balsamow do ciala jest niebieski Evree, mam ochote poznac tez te zele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki tej marki. Obecnie używam balsamu i kremu do twarzy od nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dotąd nie znałam tej drogerii, faktycznie mają świetny asortyment. Markę Evree za to znam i cenię sobie właściwie chyba od początku ich pojawienia się na rynku. Na pewno skuszę się także na te żele, w pierwszej kolejności na ten w czarnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żele pod prysznic, to zaraz po szminkach, cieniach i tuszach do rzęs, kosmetyki, które najbardziej lubię testować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę to ja chętnie się za nimi rozglądnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mialam kieds serie produktow z evree i bardzo milo wspominam

    OdpowiedzUsuń
  15. Evree poznałam oobiście stosunkowo niedawno - kupiłam ich tonik i jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że Evree ma w ofercie też żele pod prysznic. Bardzo lubię ich produkty, więc i te chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich tonik Różany ale jeszcze tych produktów nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie używałam kosmetyków tej marki, muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nie pierwszy raz wiedzę te żele ostatnio, więc coś w nich musi być fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie zele uzywać do kapieli

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam zbyt dobrze kosmetyków tej marki, dlatego jestem zaciekawiona tymi żelami. Na co dzień używam na przemiennie zele pod prysznic i peelingi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty