Lily Lolo, Puder mineralny i Naturalna mgiełka utrwalająca

Lily Lolo to produkty naturalne mineralne do makijażu twarzy. Zapewne znane większości Wam. Dla mnie to pierwsze spotkanie, które zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie. Dużo przed świętami miałam okazję poznać dwa kosmetyki tej marki: Puder mineralny i mgiełkę utrwalającą.
Finishing Powder, Puder mineralny.
Posiadam odcień transparentny Silk. Idealnie dopasowuje się do skóry. Puder jest bezzapachowy.
Transparentny puder świetnie wygląda na skórze. Stwarza satynową warstwę, która ślicznie odbija światło. Idealnie sprawdza się w tej kwestii pod oczy. Dobrze matuje. Skóra jest cudowna w dotyku, miękka i gładka. Wygląda promiennie, świeżo i młodo. Piękny efekt na wykończenie makijażu. W dodatku trwały i dobrze kryje.
Cena nie jest niska (ok. 80zł/4,5g), ale jak na taką jakość, mega wydajność to się wyrównuje i opłaca zainwestować.

Make up Mist, Naturalna mgiełka utrwalająca
W formie atomizera. Bezzapachowa.
Mgiełka utrwala i wykańcza makijaż na dłużej. Odświeża skórę, nadaje lepszego wyglądu na skórze. Jestem zaskoczona, że taki daje efekt. Przy tym nie wysusza skóry, a pomaga zachować na dłużej wilgoć. I to daje fajny świeży i zdrowy rezultat.
Kosztuje ok. 60zł/50ml. Dobrze wydajna.

Kosmetyki mineralne można dostać na stronie costasy.pl

Komentarze

  1. Ja mam ochotę na ich podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że mam ochotę przetestować te produkty chętnie sprawdziłabym je na sobie. Mieli mi wysłać paczkę i nie dotarła ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam lily lolo, tęsknię za mgiełką, super scalała wszystkie warstwy makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię minerały od Lily Lolo. Mam kilka produktów od nich, puder też <3

    OdpowiedzUsuń
  5. używam minerałów od Pixie, tych jeszcze nie miałam ale mega mnie kusza! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kosmetyki, nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią poznam tę mgiełkę :) lubię kosmetyki LL, świetna jakość tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takich mgiełek nie używam, ale puder mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę wszystko. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plusem minerałów jest ich ogromna wydajność :) Lily Lolo ma bardzo dobrej jakości kosmetyki, miałam ich już troszkę, polecam także na przyszłość pędzel do pudru super kabuki, jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie kosmetyki naturalne kd lily lolo. Szczegółowe w okresie zimowym

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy produkt tej marki uwielbiam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Lily Lolo. Mgiełkę i puder znam i dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie są to jedne z moich ulubionych produktów

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazję testować kilka produktów tej marki;) ps. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka mgiełka zdecydowanie się przydaje na wyjątkowe, długie imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lily Lolo ma bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja lubię mineralne kosmetyki uzywac

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele dobrego słyszałam o tych kosmetykach i w końcu muszę je wypróbować. Dla mnie kosmetyki mineralne są bardzo ważne i decyduje się na nie szczególnie w przypadku podkładów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty